auto
0

Anastacia i Tiesto nastupili na Svjetskoj trgovačkoj konferenciji

Sarajevo-x.com
U okviru "World Dealer Conference 2011“ najveći češki proizvođač automobila prezentirao je svojim ovlaštenim partnerima strategiju razvoja za naredni period.

Na ekskluzivnom eventu u praškoj O2- Areni, Škoda je za svoje partnere priredila vrhunski program: američka pop diva Anastacia i holandski muzičar te jedan od vodećih trance DJ-a na svijetu, Tiësto, ostavili su bez daha 5.000 ljudi.

Škoda Svjetska trgovačka konferencija 2011, najveća u proteklih 20 godina, bila je savršena prilika da se partnerima iz cijelog svijeta prezentira razvojna strategija marke. Tačno 5.000 partnera iz više od 100 zemalja svijeta saznali su 10. i 11. februara, iz prve ruke, ključne ideje i projekte za budućnost marke Škoda. Do 2018. godine marka planira udvostručiti svoju prodaju na svim tržištima svijeta.

"Pod sloganom 'The New Power of Škoda' danas ulazimo u novu eru naše kompanije. Ovaj nastup svjetskih muzičkih megazvijezda simbolički govori o značaju cjelokupne Škoda organizacije i raspoloženju koje vlada među nama“, naglasio je prof dr h.c. Winfried Vahland, predsjednik Uprave Škoda Auto.

U šestomjesečnim pripremama za "World Dealer Conference 2001“, kao i u samoj realizaciji konferencije učestvovao je tim od 2.500 ljudi. Pri tome je, osim strukture učesnika, internacionalan karakter imao i kulinarski dio ove manifestacije : tako je na primjer prilikom kreiranja cateringa integrisano najbolje iz kultura češke, njemačke, kineske, indijske, ruske, mediteranske i arapske kuhinje.

Vezani članci