Pred početak proizvodnje
16

Alfa Romeo Giulia GTA ušla je u završnu fazu testiranja

E. L.
U završnoj fazi testiranja najsnažnije Giulije čija prodaja počinje sredinom naredne godine učešće su uzeli i vozači Alfinog F1 tima Kimi Räikkönen i Antonio Giovinazzi.

Alfa Romeo Giulia GTA (Gran Turismo Alleggerita) zasnovana je na verziji Quadrifoglio, a u italijanskoj automobilskoj kompaniji privode kraju testiranje brojčano ograničene sportske limuzine koja bi do prvih kupaca (koji su spremni izdvojiti od 167.616 do 173.093 eura) trebala stići sredinom naredne godine.

Posljednja testiranja vrše se na italijanskoj testnoj stazi Balocco koja je u vlasništvu automobilske grupacije FCA. Iza upravljača modela Giulia GTA i Giulia GTAm našli su se vozači Alfinog F1 tima Kimi Räikkönen i Antonio Giovinazzi, a u Milanu ne kriju da je za optimiziranje aerodinamičkih rješenja zadužen tim Sauber Engineering koji inače stoji iza Alfinog učešća u Formuli 1.

Već se zna da Alfin egzotični dvojac pokreće 2,9-litarski V6 biturbo motor koji je "posuđen“ iz Giulije Quadrifoglio, ali u opciji s oznakama GTA i GTAm umjesto 510 razvija 540 konjskih snaga koje se na zadnju osovinu distribuiraju posredstvom 8-stepenog automatskog mjenjača.

Među "krivcima“ za spomenuti porast snage motora (i još adekvatniju zvučnu kulisu) je i poznata slovenačka kompanija Akrapovič u kojoj su ekskluzivno za GTA(m) napravili titanijumski izduvni sistem koji završava sa dva centralno smještena završetka.

Znatno lakša, šira, brža i upravljivija od standardne Q verzije, Giulia GTA (uključujući i izvedenicu GTAm čija su aerodinamička rješenja i elementi u kabini optimizirani za korištenje na stazi) bit će proizvedena u samo 500 primjeraka. Prema nezvaničnim informacijama svi su već rezervisani, što nas uopšte ne čudi.