Uspjeh na tržištu BiH
155

Promo / HELL Energy: Energetsko piće broj 1 u BiH po obimu prodaje

Prema istraživanju agencije Nielsen, HELL Energy Drink je broj 1 energetsko piće u BiH po obimu prodaje, saopšteno je iz ove kompanije.

“Za HELL energetska pića na tržištu Bosne i Hercegovine 2018. godina je bila prektrenica. Prema istraživanju agencije Nielsen, u martu smo postali tržišni lider po obimu prodaje i tu poziciju držimo i danas. Ovaj odličan rezultat uslijedio je nakon svega tri godine prisustva na tržištu BiH, unatoč snažnoj konkurenciji od 40 različitih brendova energetskih pića. Nakon preuzimanja liderske pozicije na tržištu, nastavili smo rast iz mjeseca u mjesec i taj proces i sada traje. Važno je napomenuti, da HELL energetska pića lideri su u prodaji podjednako u velikim trgovačkim centrima, kao i u malim prodavnicama i na trafikama u BiH. Iza tog uspjeha stoji odlična distribucija, uspješna implementacija kampanje sa Bruceom Willisom, stalno digitalno prisustvo kao i sjajne promocije proizvoda unutar trgovačkih objekata. Generalno, sve planove na tržištu BiH smo premašili u 2018. godini. Kada govorimo o 2019. godini, planirano nastaviti istim tempom rasta i zadržati lidersku poziciju”, izjavila je za Klix.ba Eszter Anna Tóth, direktorica za komunkacije HELL ENERGY.

Osnovan je u Mađarskoj 2006. godine kao privatna kompanija. Za manje od četiri godine, u rekordnom vremenu postao je prodajni lider u Mađarskoj. Izvoz HELL Energy napitaka je započeo u isto vrijeme kada je i rođen ovaj brend, ali najveća prekretnica za ovaj brend i internacionalna popularnost bila je dvogodišnja saradnja sa "AT&T Williams Formula 1 Timom", gdje je HELL Energy postao prvi mađarski brend koji je ušao u svijet Formule 1. Tokom sjajne strategije prodaje HELL je sada dostupan u preko 50 zemalja širom svijeta, a takođe je vodeći brend u devet država.

HELL Energy je jedini brend u Svijetu koji ima zaokružen proces proizvodnje. Ima svoje limenke i punionicu kao i izgrađen vlastiti brend.

"Nakon uspiješne saradnje sa timom Williams u Formuli 1, kompanija je imala velike snove. Odlučili smo da investiramo resurse u svoju sopstvenu kompaniju za punjenje da ne bi morala da zavisi od drugih dobavljača. Dakle sopstvena fabrika sa mašinerijom svjetske klase koja je izgrađena 2011. godine u mjestu Szikszó zamijenila je dosadašnju saradnju sa drugim kompanijama i započeo je veliki rast. Tokom 2012. godine kompanija je izglasana kao jedna od tri najbolje u Evropi u kategoriji “Globalna i svjetska klasa proizvodnje” na događaju Strateška proizvodnja u Dizeldorfu u Njemačkoj. U 2017. godini HELL Energy je postigao još jedan cilj. Izgradili smo našu drugu vrhunsku farbriku, fabriku aluminijumskih limenki, "Quality Pack" (Kvalitetno pakovanje). Zahvaljujući posljednjoj investiciji operacije kompanije pokrivaju cijeli spektar proizvoda. Kombinacija nam daje slobodu da ne zavisimo od partnera i na ovaj način možemo biti fleksibilni i donositi brze odluke ukoliko je to potrebno", dodaje Eszter Anna Tóth.

U Bosni i Hercegovini je dostupno sedam okusa. Klasik, Strong, Red Grape, Strong Apple, Strong Focus, Zwero Classic i dva nova ukusa osvježavajućih aroma Ice Cold ograničene serije.

"U Bosni i Hercegovini možete na policama pronaći sljedeće proizvode: HELL Classic, STRONG crveni grejp, STRONG jabuka, STRONG focus i dvije vrste ograničenog izdanja Ice Cool. Smatramo da je važno imati energetska pića napravljena od kvalitetnih sastojaka i paziti na mjeru kada se ona prave. HELL energetska pića napravljena su od najboljih sastojaka, ne sadrže konzervanse i ojačanja su sa pet tipova Vitamina B. Kao odgovoran proizvođač, mi sugeriramo na pozadini limenke koliko limenki pića je preporučljivo dnevno popiti. Također, ne preporučujemo djeci i trudnicama da piju energetska pica", zaključuje direktorica za komunikacije HELL Energy.