U vrijeme koronavirusa
20

Javni prevoz u Beču u funkciji uprkos 80 posto manjem broju korisnika

R. D.
Foto: EurocomPR
Foto: EurocomPR
Obustavljanje javnog prevoza je pitanje koje velike gradove u jeku pandemije korona virusa stavlja pred brojna iskušenja. Grad Beč, gdje je registovano 240 inficiranih na skoro dva miliona stanovnika, donio je odluku da grad zadrži mobilnost.

Iako se broj korisnika javnog prevoza smanjio za 80 odsto, tek od ponedjeljka, 23. marta, redovi vožnje za metro, tramvaj i autobus bit će prilagođeni novonastaloj situaciji. Zdravlje vozača je, ipak na prvom mjestu, pa preduzeće za gradski saobraćaj "Wiener Linien" na ovaj način želi zaštititi svoje radnike i omogućiti dovoljno rezervnog kadra u slučaju oboljenja.

Ipak, kod prilagođenog plana će biti najznačajnije da ponuda nadilazi potražnju kako se ne bi stvarale gužve. Vozit će se prema subotnjim intervalima koji i dalje premašuju 50 odsto trenutne potrebe.

Noćne metro linije vikendom su zamijenili autobusi koji voze svaki sat. I tokom sedmice voze noćni autobusi kako bi ljudima koji moraju na posao obezbijedili prevoz.

U vozilima javnog prevoza učestale su poruke putnicima o zdravstvenim i sigurnosnim mjerama preko razglasa ili ekrana u vozilima.

Javni život u Austriji ograničen je brojnim mjerama savezne vlade na samo najpotrebnija kretanja, kao na radno mjesto ili u nabavku hrane. Mnoge firme su prešle na model rada od kuće što se odrazilo i na korištenje javnog prevoza. Austrijske željeznice i drugi prevoznici u ostalim pokrajinama prilagodili su svoje redove vožnje, tako da Linz, Graz i Innsbruck voze po vikend planovima.