Oštra reakcija
2

Udruženje učitelja KS: Ponašanje kolegice Pelidije narušava ugled i dostojanstvo naše profesije

A. P.
Ilustracija: Shutterstock
Ilustracija: Shutterstock
Nakon objave informacija o neprofesionalnom ponašanju Dijane Pelidije, učiteljice u produženom boravku Osnovne škole "Čengić Vila I", oglasili su se iz Udruženja učitelja Kantona Sarajevo poručivši da iako koleginica Pelidija nije učiteljica i nije članica Udruženja učitelja Kantona Sarajevo, to nimalo ne opravdava "neprofesionalan stav, iznošenje neistina i javne istupe koji su najblaže rečeno diskriminatorni kao i ponašanje koje u potpunosti narušava ugled i dostojanstvo profesije koju obnašaju i koji nemjerljivo štete odgoju učenika".

"Ovim putem obavještavamo svoje članove i javnost da nikada nećemo dozvoliti da naša djeca uče na način koji je koleginica Pelidija interpretirala pišući po Facebook profilima, obučena u veoma 'specifičnu' odjeću koja poziva na sve ono što nisu tradicionalne vrijednosti svih učenika u Bosni i Hercegovini, što poziva na laž, mržnju i gašenje identiteta jedine nam Bosne i Hercegovine, kao najveće vrijednosti za koju ugrađujemo ljubav svakim danom svim našim učenicima", navode u saopćenju za javnost.

Udruženje učitelja Kantona Sarajevo će uputiti zahtjev Vladi Kantona Sarajevo da izvrši uvid u navedenu situaciju u skladu sa svojim nadležnostima te da premijer Kantona Sarajevo postupi shodno članu 6. Zakona o osnovnom odgoju i obrazovanju, kao i da se ispoštuje član 38. stav (4), Zakona o osnovnom odgoju i obrazovanju, koji su odgovorni već bili u obavezi ispoštovati.

"Mišljenja smo da se instituciji za koje postoje želje i indicije da se 'ukine', dozvolio profesionalni angažman u skladu sa nadležnostima koje ima, a koji podrazumijeva stručni nadzor i savjetodavni rad, do ovakvih situacija ne bi došlo i nikada ne bi naši učenici nosili teret neprofesionalizma i bahatosti pojedinaca, kao što nam se desilo u navedenom slučaju", istakli su iz Udruženja učitelja koje ima veliki broj članova, profesionalaca čiji je najveći interes dobrobit djece te poručuju da će istrajati u očuvanju profesije, morala i svih vrijednosti učiteljskog poziva.