Povezan s Facebookom i Twitterom
1

Stigao je novi, redizajnirani Digg

Klix.ba
Internet stranica za društvene vijesti Digg.com nakon šest sedmica pauze zbog redizajniranja ponovo je aktivirana.

"Ovim aktiviranjem smo načinili prvi korak ka izgradnji Digga kao najboljeg mjesta za pronalazak, čitanje i dijeljenje najinteresantnijih priča na internetu – i tražimo vašu pomoć", napisao je tim Digga na oficijelnom blogu.

Iz Betaworksa, kompanije za online medije, koja je prije šest sedmica kupila Digg, su izjavili da su kupili Digg jer su željeli da ga spoje sa servisom News.me, pomoću kojeg se dijele članci preko iPada, iPhona i e-maila.

Digg je lansiran 2004. godine, a postao je globalna senzacija zbog članaka koji su dobijali ili gubili na popularnosti zbog glasova čitatelja.

Novi Digg će od korisnika zahtijevati da se prijave preko Facebooka, kako bi se smanjilo spamanje. Četvrta verzija ovog online servisa ima osvježen dizajn, a sve više liči na Facebook i Twitter.

Na Diggu je od dana aktiviranja objavljeno više od 28 miliona članaka, ali je s vremenom izgubio na popularnosti, jer su ljudi počeli masovno dijeliti priče upravo preko Facebooka i Twittera.

Prema nekim procjenama, Digg je prije nego je prodat mjesečno posjećivalo oko sedam miliona ljudi.