Tehnologije budućnosti
29

"Call of Duty" inspiriše stvarni svijet ratovanja

Klix.ba
Igra "Call of Duty: Black Ops 2" ne predstavlja samo jedan od najpopularnijih proizvoda industrije videoigara, već bi svojom naučnofantastičnom pričom o hladnom ratu između Kine i Amerike, koja se odvija 2025. godine, mogla promijeniti način razmišljanja američke vojske.

Popularnost ove igre je dokazana u prva 24 sata nakon njenog pojavljivanja, kada je prodato oko 500 miliona primjeraka, a postala je inspiracija za osmišljavanje oružja i prototipe novih tehnologija u oblasti ratovanja u stvarnom svijetu.

Američki ekspert u oblasti odbrane Peter Singer, koji je radio na kreiranju priče za ovu igru, je rekao da mu je iskustvo koje je stekao radom na njoj pomoglo na njegovom stvarnom poslu.

Kako kaže Singer, realizam igre "Call of Duty: Black Ops 2" može također poslužiti i kao smjernica za stvarne tehnologije. Američka vojska je već počela planove izgradnje bespilotne letjelice sa četiri rotora koja je opremljena mitraljezom, a koja se može vidjeti u prvom marketinškom snimku za ovu igru.

"Ova igra služi kao inspiracija za stvarni svijet i postavlja granice očekivanja za budućnost", kaže Singer.

Singer je dizajnerima igre pomogao da klasificiraju sve moguće vojne tehnologije igre u tri kategorije: tehnologije koje se već koriste na bojnim poljima, prototipe koji još nisu testirani i tehnologije koje postoje samo kao ideje u laboratorijima. Singer je također razvio i priču koja se tiče rastućih tenzija između Sjedinjenih Američkih Država i Kine.

Kako kaže ovaj ekspert, on i kompanija koja je razvijala igru su bili godinu dana ispred oficijelne politike SAD-a prema Aziji i Kini. Konsultantski posao koji je on obavljao za Treyarch i Activision ga je mnogo podsjećao na ratne vježbe koje obavljaju američka vojska i vladini zvaničnici.