21. jula
123

Akcija spašavanja dječaka iz pećine na Tajlandu bit će prikazana na Discovery Channelu

Klix.ba
Akcija spašavanja dječaka koji su 17 dana bili zarobljeni u pećini na sjeveru Tajlanda bit će prikazana na Discovery Channelu. Jednosatni dokumentarac bit će emitovan u nedjelju, 21. jula, u 21 sat.

Od trenutka kada su mediji prenijeli vijest o 12 mladih tajlandskih nogometaša i njihovom 25-godišnjem treneru koji su ostali zarobljeni u kompleksu pećina blizu granice s Myanmarom, cijeli svijet je sa strepnjom pratio detalje akcije spašavanja. Više od dvije sedmice su podaci o tome kako je grupa završila u pećini i spasilačkoj akciji koja je uslijedila pokazali kolika je moć i snaga ljudskog duha, a tragična pogibija jednog ronioca istinsku ozbiljnost situacije.

Nakon što su svi dječaci spašeni, ostaju otvorena mnoga pitanja. Zašto su uopće bili tamo? Kako su preživjeli gotovo dvije sedmice bez hrane, a nisu znali ni plivati? Kako će se razvijati njihovo fizičko i mentalno stanje? Što je sve trebalo da se cijela grupa izvuče iz ove nevjerojatne pećine i zašto je njena jedinstvena geologija predstavljala toliko izazova za spasioce? Operacija spašavanja iz pećine na Tajlandu je prvi dokumentarac koji istražuje i otkriva svaki kut ove izvanredne akcije.

Operacija spašavanja iz pećine na Tajlandu Discovery Channela otkriva ljudsku i naučnu dramu u jednoj od najtežih spasilačkih akcija u historiji. S ekskluzivnim pristupom ljudima koji su sudjelovali u događajima, kao i članovima porodice dječaka, dokumentarac se fokusira na trijumf ljudskog duha te izvanredne naučne i tehnološke inovacije korištene u ovom čudesnom spašavanju. Dok sat otkucava i monsunske kiše prijete, spasioci u pećini i iznad zemlje planiraju sljedeći potez. Uz intervjue s medicinskim i mentalnim stručnjacima, renomiranim instruktorima za ronjenje u pećinama i vodećim svjetskim stručnjacima za spašavanje, film prikazuje punu sliku onoga što su dječaci i njihovi spasitelji doživljavali i kako su ovi herojski ronioci uspjeli napraviti ono što se u početku činilo kao nemogući podvig.

Kad su posljednji dječaci i njihov trener spašeni 10. jula, svijet je napokon odahnuo. Sada zajednički tražimo odgovore kako bismo razumjeli što se zapravo dogodilo i kako je, uz najmanju razliku, rezultat mogao biti drugačiji.