U kičastom pakovanju
14

Mansoryjev Aston Martin DBX snažniji je od verzije DBX 707

E. L.
U njemačkoj tuning kompaniji ni ovaj put nisu odustali od karbonskih karoserijskih detalja koji se na pojedinim mjestima čine kičastim i nepotrebnim.

Nije prvi put da su se u njemačkoj tuning kompaniji Mansory pozabavili Aston Martinovim SUV-om visokih performansi koji je, dokazano, pomogao slavnoj britanskoj automobilskoj kompaniji da opstane i ostane u igri u surovom svijetu finansija.

Ni u drugom pokušaju dorađivanja DBX-a u Mansoryju nisu odustali od svojih karbonskih karoserijskih komponenti čiji dizajn, prema mišljenju mnogih, u konačnici kvari izgled britanskog SUV-a, ali bi moglo biti utješno ono što su uradili ispod prednjeg poklopca.

Uz remapiranje, kapacitetnije turbopunjače i novi izduvni sistem koji završava s dva centralno smještena "topa“, AMG-ov 4-litarski V8 motor umjesto standardnih 550 KS i 700 Nm isporučuje 800 konjskih snaga i 1.000 Nm obrtnog momenta, što je znatno više i od najsnažnije verzije DBX-a koja se krije iza broja 707 (KS). S dodatnom "ergelom“ DBX stiže do 325 km/h. Podsjećanja radi, 707-ica razvija 310 km/h.

U Mansoryju nisu otkrili koliko košta njihova posljednja kreacija koja "čuči“ na novim 24-inčnim felgama na kojima su gume dimenzija 295/30 naprijed i 355/25 nazad, ali je jasno da DBX P800 neće biti česta pojava.

Vezani članci