|

Subaru "zategnuo bore" i poboljšao mehaniku na Imprezi WRX i WRX STI

Subaru "zategnuo bore" i poboljšao mehaniku na Imprezi WRX i WRX STI
27
Klix.ba
5.1.2017. u 22:22
37
komentara
27

dijeljenja
1/19
2/19
3/19
4/19
5/19
6/19
7/19
8/19
9/19
10/19
11/19
12/19
13/19
14/19
15/19
16/19
17/19
18/19
19/19
Dok čekamo da Subaru predstavi potpuno novu Imprezu, što se neće desiti još nekoliko godina, japanska automobilska kompanija predstavila je osvježeno i poboljšano izdanje modela WRX i WRX STI s kojima nastavlja priču od koje su odustali u Mitsubishiju.
I dok su u Mitsubishiju napravili i isporučili posljednji Lancer Evo, koji je bio najljući konkurent Imprezi, u kompaniji Subaru nemaju namjeru da odustanu od Impreze koja je dobila svoje najnovije vizuelno osvježeno i mehanički poboljšano izdanje koje bi se trebalo svidjeti svima koji vole i cijene Imprezin slavni rally pedigre.

Automobil je za ovu priliku dobio izmijenjen prednji kraj koji krasi redizajniran gornji dio maske hladnjaka i znatno veći otvor za dovod zraka. Bez obzira da li se radi o slabijoj (WRX) ili snažnijoj (WRX STI) verziji, Subaru je unaprijedio prednji ovjes koji sada, kako tvrde, nudi više udobnosti, ali i stabilnosti. WRX se standardno isporučuje u kombinaciji s ručnim 6-stepenim mjenjačem koji je sada bolje sinhronizovan, a poboljšano je i kvačilo. Nije zaboravljen ni upravljački sistem koji nudi znatno preciznije upravljanje.

S novim Performance paketom Impreza WRX isporučuje se s višestruko podesivim Recaro sjedištima, novodizajniranim 18-inčnim felgama i crvenim kočnim čeljustima koja upravljaju novim kompletom kapacitetnijih kočnih obloga koje za Subaru isporučuje kompanija Jurid. Zbog reduciranja mase Performance paket isključuje mogućnost naručivanja staklenog krova. Automobil i dalje pokreće četverocilindarski dvolitarski turbo-benzinski boxer motor koji na obje osovine isporučuje oko 270 KS.

Poboljšanja na snažnijem modelu WRX STI, koji pokreće 2,5-litarski četverocilindarski boxer motor sa 310 KS, uključuju novu elektronsku kontrolu rada centralnog diferencijala (DCCD - Driver Controlled Center Differential), a 19-inčne ojačane i olakšane felge na kojima su gume dimenzija 245/35 sada se isporučuju kao dio standardne opreme.

WRX STI je također dobio unaprijeđene Brembo kočnice čije su prednje (žute) čeljusti sada opremljene sa po šest klipova. Tu su i bušeni diskovi povećanog promjera.

Ostale značajnije izmjene uključuju adaptivna LED svjetla, naslon za ruku za putnike na zadnjim sjedištima, nove ručke na vratima, kvalitetnije materijale u kabini, bolju zvučnu izolaciju i veći kolor display info-sistema. Tu je i nekolicina najmodernijih sigurnosnih sistema za asistenciju vozaču.
Prijavi grešku


Komentari (37)
Da biste mogli pisati komentare molimo da se prijavite ili registrujete...