Rezultat saradnje
2

DB11 sada i s AMG-ovim biturbo V8 motorom

Klix.ba
Dogovor je realizovan: Aston Martin će svoj najsofisticiraniji GT automobil od sada nuditi i s AMG-ovim 4-litarskim V8 biturbo motorom.

Iako je Aston Martin najpoznatiji po svojim čuvenim atmosferskim V12 motorima, godinama su uporedo s njima svojim kupcima nudili i odlične V8 opcije, a posljednji u V8 nizu je 4,7-litarski motor koji je svoje mjesto pronašao u modelu Vantage.

Pored 5,2-litarskog V12 motora Aston Martin će V8 motor nuditi i u kombinaciji s modelom DB11, ali će umjesto spomenutog 4,7-litarskog V8 motora ispod dugog prednjeg poklopca u ovom slučaju „disati“ AMG-ov poznati 4-litarski biturbo V8, što je konkretan rezultat partnerstva koje već neko vrijeme egzistira između britanske i njemačke kompanije.

AMG isti motor nudi u kombinaciji s Mercedes-AMG modelom GT S, a i u slučaju Astona DB11 motor nudi 510 KS pri 6.000 obr/min i 675 Nm najvećeg obrtnog momenta u rasponu od 2.000 do 5.000 obr/min, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h nakon 3,9 sekundi i 300+ km/h. Prijenos snage na zadnju osovinu obavlja se preko 8-stepenog automatskog mjenjača. Ono što motor odvaja od "blizanca" koji pokreće AMG GT S je karakterističan zvuk koji će kupce bez ikakve sumnje podsjetiti da voze Aston Martin.

Neznatno slabiji od V12 opcije, biturbo V8 je lakši i s prednje je osovine DB-a skinuo skoro 115 kilograma, a svojom je kompaktnošću pomogao i nižem ukupnom težištu automobila s kojim stižu novodizajnirane 20-inčne felge, rekalibriran ovjes i ograničena blokada diferencijala.