Vrijeme elektrifikacije
1

Hibridna Puma je Fordov novi rally automobil za ovogodišnju WRC sezonu

E. L.
Nakon Hyundaija i Ford je predstavio svoj elektrificirani rally automobil s kojim će, umjesto dosadašnje WRC Fieste, nastupati u ovogodišnjem Svjetskom rally šampionatu.

U ovogodišnjem izdanju WRC-a i Ford će imati svog predstavnika u novoj Rally1 kategoriji u kojoj će se posade trkati s hibridnim rally automobilima, a upražnjeno mjesto Fieste popunio je elektrificiran model Puma koji, prema novom pravilniku, više ne mora biti zasnovan na produkcijskom modelu.

Automobil pokreće 1,6-litarski četverocilindarski turbobenzinski motor iz Fieste koji razvija oko 380 konjskih snaga, a u priči je i elektromotor sa 136 konjskih snaga. Pozamašna kombinovana "konjica“ vozaču će biti na raspolaganju na brzinskim ispitima.

Prijenos snage na obje osovine obavlja se preko 5-stepenog mjenjača, a prema novim pravilima vozači hibridnih automobila neće moći računati na centralni diferencijal i poluge za promjenu stepena prijenosa na upravljaču. Među restrikcije spada i manji hod ovjesa.

Svjetski rally šampionat počinje 20. januara u Monte Carlu, a za Fordov M-Sport World Rally Team nastupat će posade Craig Breen/Paul Nagle, Adrien Fourmaux/Alexandre Coria, Gus Greensmith/Jonas Andersson i Sebastien Loeb/Isabelle Galmiche.