Model DB11 bio je prvi, ali ne i posljednji Aston Martin u kojem kuca njemačko "srce", a sve su prilike da će sporazum o tehničkoj saradnji između Aston Martina i AMG-a dobiti proširenje, jer ima naznaka da bi britanska automobilska kompanija, nakon "posuđivanja" AMG-ovog 4-litarskog biturbo V8 motora, iz Affalterbacha mogla tražiti da im ustupi i novi trolitarski linijski 6-cilindarski biturbo motor koji je svoje mjesto već pronašao u novoj generaciji Mercedesovog modela CLS.
Uz dodatak da je prvi čovjek inžinjerijskog odjela Aston Martina (Matt Becker) imao priliku da se uživo uvjeri u potencijal novog AMG-ovog trolitarskog motora u modelu CLS 53 AMG, jedan od glavnih razloga zbog kojih u AM-u razmišljaju o uvođenju manjeg motora s manje cilindara svakako su i sve nemilosrdnije norme o dozvoljenom emitovanju izduvnih gasova.
AMG-ov trolitarski motor svoje bi mjesto mogao dobiti u novoj generaciji Astonovog modela Vantage i tretirao bi se kao osnovna ponuda. Inžinjeri Aston Martina opet bi se pozabavili izduvnim sistemom (jer Aston Martin mora zvučati drugačije), centralnom upravljačkom jedinicom motora i kalibracijom mjenjača, što bi na kraju trebalo zadovoljiti poklonike slavne britanske automobilske kompanije u kojoj i dalje tvrde da se neće tako lako odreći svog legendarnog V12 motora i ručnog mjenjača.