Simulacijska revolucija
2

inZOI: Ambiciozna korejska simulacija života slična SIMS-u koja još traži svoj put

Piše: E. M.
Detalj iz igre inZOI
Detalj iz igre inZOI
Novi naslov inZOI, koji dolazi iz radionice korejske kompanije Krafton (poznate po globalnom hitu PUBG), u kratkom roku uspio je izazvati veliku pažnju među ljubiteljima simulacija života.

Na platformi Steam, igra je u svega nekoliko dana dostigla više od 87.000 istovremenih igrača, što dovoljno govori o visokom interesovanju zajednice, ali reakcije igrača su prilično podijeljene.

Igra je razvijena u Unreal Engine 5 okruženju, pa posjeduje impresivnu grafiku i visoke detalje.

Baš kao i SIMS, InZOI omogućava igračima da upravljaju svakodnevnim životom svojih likova, od izgleda i odjeće, do ponašanja i odnosa s drugim likovima. Ambiciozno je predstavljena kao mogući nasljednik Sims serijala, koji se posljednjih godina sve više suočava s kritikama zbog politike naplate sadržaja i stagnacije u razvoju osnovnog gejmpleja.

Ipak, iako grafički izgleda fantastično, inZOI još uvijek ne ispunjava sva očekivanja.

Igrači su primijetili nedostatke poput ograničenih opcija za prilagođavanje likova tokom igre. Likovi, na primjer, ne mogu mijenjati frizuru ili šminku zavisno od situacije, što umanjuje osjećaj realizma koji igra nastoji postići, a igra ima i prespor protok vremena.

Još jedan problem tiče se same interakcije likova. Za razliku od SIMS igara, gdje likovi često djeluju samoinicijativno, likovi u inZOI-u (nazvani "Zoi") ne pokazuju gotovo nikakvu autonomiju pa svaki njihov potez mora biti isplaniran i kontrolisan od strane igrača. Ovo znatno usporava i otežava igranje, pogotovo na duže staze.

Pozitivna stvar je da Krafton redovno prikuplja povratne informacije i već je najavio planove za buduće nadogradnje koje bi trebale donijeti više sadržaja, bolju AI autonomiju i više opcija za uređivanje likova i prostora.

Za sada, inZOI ostaje zanimljiv, ali nedovoljno zaokružen projekat koji ima potencijala da postane ozbiljan konkurent The Sims franšizi.