Ljubav i veze

Tajna ženske seksualnosti: Naučnici tvrde da imaju konačno objašnjenje ženskog orgazma

Klix.ba
Foto: Ilustracija
Ključna funkcija ženskog orgazma, iako postoji nekoliko objašnjenja, nije razjašnjena do kraja, a naučnici svakodnevno rade na rješavanju ovog problema.

Da se stvari kreću u dobrom smjeru i da je misterija ženskog orgazma sve manja, pokazuje posljednja studija ekipe s prestižnog Univerziteta Yale, a koja je objavljena u naučnom listu Journal of Experimental Zoology Part B: Molecular and Developmental Evolution.

Objašnjenje koje su dali stručnjaci predvođeni profesorom ekologije i evolucijske biologije Gunterom Wagnerom glasi otprilike ovako – ključna uloga ženskog orgazma najvjerovatnije je aktiviranje ovulacije.

To bi značilo da ženski orgazam ima moć pokrenuti ovulaciju i prije njenog ustaljenog aktiviranja u procesu mjesečnog ciklusa, čime se povećava šansa za začeće.

Zaključak dolazi iz proste činjenice da se ženskim orgazmom ispuštaju dva važna hormona, oksitocin i prolaktin, oba od izuzetnog značaja za pokretanje procesa ovulacije kod sisara čiji se mladi razvijaju u placenti.

S obzirom na to da se prije nekoliko desetaka godina sumnjalo u prosto postojanje ženskog orgazma, sve poznatiji detalji ove tajanstvene pojave približavaju naučnike konačnoj istini o tome za šta služi ženski orgazam. S obzirom na posljednju studiju, čini se da ženski orgazam ima itekako važnu ulogu u povećanju šanse za ostvarenje trudnoće.