Ljubav i veze
46

Promocija seksa urodila plodom: U Danskoj skočio natalitet

Klix.ba
Posljednji podaci govore da je zahvaljujući kampanji koja poziva stanovnike da češće vode ljubav skočio natalitet u Danskoj.

Kampanja sa slaganom "Uradi to za mamu" startala je prošle godine, a njen cilj je bio da stimuliše mlade da što prije stvore potomstvo kako bi svojim roditeljima omogućili da uživaju u svim čarima koje im pružaju unuci.

U reklami se govori kako je danski sistem pod velikim pritiskom i kako se ne rađa dovoljno beba što je zabrinjavajuće.

"Ipak oni koji najviše brinu su majke koje možda nikada neće dočekati unučad", navodi se u reklami.

Ubrzo nakon te kampanje i Kopenhagen je pokrenuo svoju kampanju u kojoj je pozvao građane da razmisle o plodnosti. Na nacionalnoj televiziji u okviru te kampanje emitovan je i program nazvan kao "Knald for Danmark" što u prijevodu znači "Seks za Dansku".

Samo devet mjeseci nakon toga izvještaji govore da je kampanje itekako urodila ploda s obzirom na to da je rođeno 1.200 beba više nego prošlog ljeta.