Danas zdravo.ba ima bazu sa preko 300 zadovoljnih kupaca koji u svako doba putem interneta ili telefona mogu poručiti Zdravu korpicu punu organskog povrća ili neki drugi domaći proizvod. Pored kućne dostave organskih proizvoda, zdravo.ba sarađuje sa 20-ak top sarajevskih restorana, koji žele svojim mušterijama ponuditi najbolje.
Zdravo.ba Facebook stranica ima preko 7.000 fanova koji svakodnevno prate rad i aktivnosti Zdravo.ba tima.
U zdravo.ba timu su nam rekli da stalno rade na uvođenju novih domaćih proizvoda. Trenutno, pored organskog povrća, u ponudi su med, domaća jaja, sirup od zove, domaći pilav, organsko brašno, a za jesen planiraju uduplati proizvodnju poznatog zdravo.ba ajvara i to od vlastite paprike koju proizvode u selu Kralupi, u blizini Visokog.
Osnovna parola u zdravo.ba, kako nam je rekao jedan od pokretača ideje Haris Avdić je: "Ili će naš proizvod biti najbolji na tržištu ili ga nećemo ni raditi".
Svijest o konzumiranju organskih proizvoda u BiH svakog dana je sve jača. U zdravo.ba su napravili analizu koja pokazuje da za konzumiranje njihove Zdrave korpice, četveročlana porodica mjesečno treba da izdvoji dodatnih 20 KM u odnosu na kupovinu povrća iz konvencionalnog uzgoja na pijacama i u centrima.
Na ovaj način, sa 6 kg razovrsnog organskog povrća koje stiže na njihov kućni prag, kupci zadovoljavaju osnovne sedmične potrebe. Avdić dodaje kako je njihov osnovni cilj stići do palete od 30 najosnovnijih proizvoda i na taj način svojim kupcima maksimalno zadovoljiti njihove ukupne potrebe.
Također, pored prodaje domaćih proizvoda zdravo.ba posebnu pažnju posvećuje promociji domaće proizvodnje kako bi se smanjio uvoz i povećalo upošljavanje.