Vrijeme instant zadovoljstva
0

Zbog brze hrane ljudi postaju sve nestrpljiviji

Sarajevo-x.com
Zbog konzumiranja brze hrane ljudi postaju sve nestrpljiviji, a takvi su čak i onda kada imaju vremena na pretek, podaci su nedavno rađene studije.

Brza hrana predstavlja kulturu učinkovitosti vremena i instant zadovoljstva. Ljudi će radije kupiti hamburger ili pomfrit nego uštedjeti taj novac. U današnje vrijeme bit je da se što prije nešto prezalogaji i nastavi radni dan, a upravo to stvara neprestani osjećaj žurbe i nestrpljivosti, tvrde naučnici.

U istraživanju koje je proveo tim naučnika sa Univerziteta u Torontu učestvovalo je 57 osoba. Pokazalo se da ispitanici postaju nestrpljivi čim vide logo nekog lanca brze hrane. Štaviše, ispitanici su na pitanje da li žele odmah manju sumu novca, ili na kraju sedmice veću, uglavnom odgovarali kako novac žele odmah, prenosi Daily Mail.

Istaživanje je pokazalo i to da oni koji konzumiraju brzu hranu uglavnom koriste i šampone dva u jedan kako bi uštedjeli na vremenu.

Zapravo čitava kultura brze hrane stvara kod ljudi osjećaj žurbe i nestrpljivosti. Ljudi žure i onada kada imaju vremena.

"Uredu je hodati brzo kada žurite na sastanak, no kada krenete u šetnju parkom, pa počnete hodati brzo to je već znak nestrpljenja", kazao je naučnik Chen-Bo Zhong sa Univerziteta u Torontu.

Istraživanje će biti objavljeno u naučnom žurnalu "Psychological Science".