Gastro
0

Posebna bočica Coca-Cole za 22. izdanje Sarajevo Film Festivala

Klix.ba
(Foto: Feđa Krvavac/Klix.ba)
Coca-Cola HBC B-H Sarajevo i Sarajevo Film Festival predstavili su danas ispred Narodnog pozorišta u Sarajevu specijalnu, limitiranu seriju aluminijske bočice, posvećene Festivalu i neodoljivom osjećaju koji povezuje Coca-Colu i SFF.

Dizajnirana da slavi magiju koja spaja i traje već 20 godina, aluminijska bočica prikazuje crveni tepih i Narodno pozorište Sarajevo u svečarskoj, festivalskoj atmosferi. Bočica je poseban poklon Coca-Cole Sarajevo Film Festivalu, gradu Sarajevu i Bosni i Hercegovini u godini važnih jubileja – dvadesete godišnjice partnerstva sa SFF-om i četrdesete godišnjice poslovanja kompanije u Bosni i Hercegovini. Ovaj napitak u ovom limitiranom, svečanom, festivalskom aluminijskom pakovanju dostupan je tokom trajanja Festivala u Sarajevu, saopćeno je iz Coca-Cole.

"Zadovoljstvo nam je doprinositi tradiciji stvaranja dobre slike Bosne i Hercegovine koju gradi Sarajevo Film Festival, više od dvije decenije. U to ime, u ime partnerstva koje smo uspostavili prije dvadeset godina, kao jedan od lidera u marketinškim inovacijama u svijetu, predstavljamo posebno izdanje aluminijske bočice koje slavi ovo partnerstvo, kreativnost, umjetnost i Sarajevo Film Festival. Uvijek imamo u vidu koliko je SFF veoma važan za bosanskohercegovačku zajednicu a time i za Coca-Colu. Zahvaljujući ovoj saradnji, u mogućnosti smo doprinositi kvalitetu života i dobrobiti naše zajednice, da pomognemo filmsku scenu, posebno mlade filmske autore, i da promoviramo Sarajevo i Bosnu i Hercegovinu kao važan filmski festivalski centar i neizostavnu destinaciju svake godine u augustu", rekao je tokom predstavljanja Adnan Topić, komercijalni direktor i direktor franšize Coca-Cole.

Posebno dizajnirana Coca-Colina aluminijska bočica, kreirana je povodom dvije decenije saradnje Sarajevo Film Festivala i Coca-Cole.

"Počastvovani smo što imamo najjači svjetski brend uz Sarajevo Film Festival već dvadeset godina. Zahvaljujući tadašnjoj proaktivnosti Coca-Cole, uz nas su stali i drugi veliki brendovi što nam je omogućilo da osjetimo podršku i da nastavimo da ulažemo sve snage u ovaj projekat. Činjenica da je Coca-Cola prepoznala značaj SFF-a omogućila je da preraste iz filmske manifestacije u kulturnu i turističku atrakciju. Društveno odgovorno poslovanje kompanija je za nas od vitalnog značaja jer nam omogućava da pravimo velike stvari, da ugostimo najvažnija imena svjetske kinematografije i ta činjenica govori dovoljno o tome koliko smo učinili za ovaj grad, za mlade filmske stvaraoce i za Bosnu i Hercegovinu. Ova specijalna bočica Coca-Cole nam je neizmjerno draga jer će gosti Festivala imati priliku da ponesu jedan poseban suvenir", rekao je Mirsad Purivatra, direktor Sarajevo Film Festivala.