Poboljšan recept
32

Nova Coca-Cola stiže na američko tržište, nosi naziv Zero Sugar

Klix.ba
Proizvođač gaziranih pića Coca-Cola nedavno je u Evropi, Africi, Latinskoj Americi i na Bliskom istoku predstavio svoj novi napitak Coca-Cola Zero Sugar koji će zamijeniti dosadašnji Coke Zero. U augustu će prodaju novog napitka proizvedenog po novom receptu i s novim izgledom početi i u Sjedinjenim Američkim Državama.

Iz kompanije su naveli da novi okus nude zahvaljujući optimiziranju jedinstvene mješavine sastojaka. Obećavaju još bolji napitak koji će u augustu biti dostupan širom SAD-a, a već se prodaje u više od 25 zemalja svijeta.

Prije pojavljivanja novog pića na američkom tržištu Coca-Cola će provesti eksperimentalno ispitivanje.

Iako je Coca-Cola Zero Sugar varijanta dijetalnog gaziranog napitka, proizvođač tvrdi da joj je okus bliži okusu originalne Coca-Cole, a da nema dodanog šećera.

Novitet stiže u vrijeme kada se industrija pića pokušava okrenuti smanjenju potrošnje šećera. Prodaja gaziranih pića u SAD-u je u 2016. pala na najniži nivo u posljednjih 30 godina.

Prošle godine Coca-Colin konkurent PepsiCo najavio je da će do 2025. godine njihova pića sadržavati 100 ili manje kalorija.

Coke Zero, piće koje se na tržištu pojavilo 2005. godine, i u 2016. nalazilo se među deset najprodavanijih.