Neukusno
15

McDonald's se izvinio zbog posljednje reklame koja je razbjesnila gledaoce

Klix.ba
Američki lanac brze hrane McDonald's se izvinio zbog televizijske reklame emitirane u Ujedinjenom Kraljevstvu, u kojoj se pojavljuje dječak bez oca koji utjehu pronalazi u sendviču, a zbog koje gledaoci tvrde da McDonald's iskorištava dječiju tugu za prodaju sendviča.

U reklami koja traje 90 sekundi, a iza koje stoji londonska reklamna kompanija Leo Burnett, prikazan je dječak koji s majkom razgovara o preminulom ocu kojeg nikad nije upoznao. On je pitao o tome šta je njegov otac bio i šta je volio raditi, a u konačnici saznaje da dijele omiljenu stavku iz McDonaldsovog menija.

"McDonald's je upravo prikazao reklamu u kojoj koristi smrt oca jednog djeteta. Kome trebaju roditelji kad je tu hrana iz McDonald'sa?", samo je jedan od brojnih komentara koji su preplavili društvene mreže.

Glasnogovornik ovog lanca brze hrane rekao je za BBC kako nisu imali lošu namjeru i kako je cilj bio istaći ulogu koju McDonald's igra u svakodnevnom životu kupaca.