Gastro
1

Kokicama protiv reklama

Klix.ba
Konzumiranje kokica u kinu čini nas imunim na reklame koje se prije projekcija prikazuju, pokazalo je istraživanje grupe naučnika Univerziteta Keln.

Glavni razlog zbog kojeg kreatori reklamnih sadržaja uspijevaju da nam nazive svojih brendova "utisnu" u pamćenje je taj što naše usne i jezik automatski simuliraju izgovor novog imena kad ga prvi put čuju.

Taj "unutrašnji govor" može biti ometen žvakanjem, čime se sprečava efekt pamćenja uslijed ponavljanja.

Za potrebe eksperimenta pozvana je grupa od 96 ljudi koji su u kinu gledali film, a filmu su prethodile reklame. Polovini njih date su besplatne kokice, dok je druga polovina dobila male kockice šećera koje se odmah tope u ustima.

Na kraju projekcije se pokazalo da reklame nisu imale nikakav efekt na gledaoce koji su tokom projekcije jeli kokice. Ostatak grupe ponašao se suprotno.

"Pokazalo se da prodaja grickalica u kinima zapravo ima suprotan efekt na reklame od onog koji predviđaju aktuelne marketinške strategije. Ubuduće, kad se promoviše neki brend, oglašivači trebaju razmotriti sprečavanje prodaje grickalica prije glavne projekcije", sugeriše Sascha Topolinski s kelnskog univerziteta.