{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Hrana koja će vas učiniti sretnima

S
10.11.2009. u 23:56
0
4
Hrana koja će vas učiniti sretnima
0
Hrana koja će vas učiniti sretnima
Sa svakodnevniom stresom i lošim raspoloženjem borite se tako što ćete uzimati pet hranjivih namirnica, koje preporučuje Elizabeth Somer, autorica knjige "Hrana koja će vas učiniti sretnim"
Narandža, limun i drugi agrumi

Glavni sastojak za bolje rasploženje u ovom voću je vitamin C koji snižava nivo hormona stresa. Ako uzimate dovoljno ovog voća preko dana, bit ćete mirniji tokom teškog i napornog dana.

Orasi

Sastojci koji će vas učiniti vedrijim, a koji su nalaze u orasima su vitamin E, aminokiseline i magnezij. Orasi imaju nizak glihemijski indeks, što znači da ne utječu na razinu šećera u krvi i ne izazivaju promjene raspoloženja.

Zeleno lisnato povrće

Kelj ili špinat su dobri jer sadrže folnu kiselinu, koja prema istraživanjima može smanjiti depresiju i poboljšati protok krvi u u mozgu. Ako ne jedete zeleno povće barem jednom dnevnom, razmisilite o tome da uzimate multivitamin koji sadrži folnu kiselinu.

Losos

Sastojak koji će vas sigurno izvući iz depresije je omega-3 masna kiselina koja se nalazi u masnoj ribi poput lososa, skuše i srdele. Ova hrana će poboljšati vaše raspoloženje, a smanjuje rizik od depresije i gubitka pamćenja.

Osušene trešnje

Kalij, magnezij i vitamin C u ovoj hranjivoj materiji pripremaju tijelo za odbranu od stresa. Suhe trešnje održavaju vaš mozak zdravim jer sadrži antioksidanse uključujući vitamin C, te spriječava oštećenje na moždanim ćelijama.

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Anketa
Koliko često trenirate?
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: