Gastro
0

Dani škotskog viskija

Sarajevo-x.com
Krajem decembra 2007. godine, je u Hiper marketu Mercator održana promocija vrhunskih brendova viskija Ballantine’s, Chivas i Teacher’s u organizaciji kompanije Pernod Ricard. Prilikom promocije, kupci ovih vrhunskih pića mogli su uživati u nagradnim igrama, okusu kvalitetnih pića i mnoštvu iznenađenja i nagrada.

Posjetioci su mogli uživati u igranju golfa, slikati se u toploj atmosferi replike pravog škotskog doma i pejsaža, gdje su mogli osjetiti duh drevne Škotske. Pored degustacija vrhunskih pića, i uživanju u tradicionalnoj škotskoj muzici, kupcima je ugođaj upotpunjen i filmom o istorijatu viskija koji se vrtio na plazmama. Najhrabriji posjetioci, koji su bili odjeveni u kilt su dobili posebne poklone.

Ballantine’s je treći najprodavaniji viski na svijetu i broj jedan u Bosni i Hercegovini. Svake sekunde se proda po dvije boce Ballantine’s-a. To je viski koji je kompleksan, rafiniran i otmjen škotski viski koji zadovoljava moderan stil života. Njegova vrijednost je u autentičnosti, izvornosti, klasici i eleganciji, što čini da ima poziciju koju zaslužuje.

Chivas je prepoznatljiv kao najbolja mješavina vrhunskih škotskih viskija i zvanično, viski broj jedan u kategoriji premium viskija u cijelom svijetu. Svake sekunde se proda jedna boca u svijetu. Chivas je poseban i kraljevska ikona luksuza, kvaliteta i prestiža. On je jedini škotski viski sa aristokratskim pečatom stila i kvaliteta. Prvenstveno je namijenjen ljudima koji vole da daruju i dijele, čineći sretnima sebe i druge.

Teacher’s predstavlja tradiciju koja datira od 1800 i neke godine. Jedan je od vodećih brendova u Velikoj Britaniji. Snažan karakter i bogat okus čine ga najsnažnijim među scotch viskijima. Visoka kvaliteta viskija sa nasljeđem i tradicijom, svojim uživaocima nudi više od tradicionalnog škotskog viskija, nudi remek dijelo.

Mnogobrojni posjetioci ove promocije su sa oduševljenjem učestvovali u degustacijama, igranju golfa i izvlačenju iznenađenja. Kenan, dipl. ecc., jedan od nagrađenih posjetilaca je izjavio da ovakvih promocija treba biti više i da se pored nagrada, može naučiti dosta o brendovima i tradiciji Škotske. Kompanija Pernod Ricard je željela svojim kupcima pružiti neobično iskustvo i tome je u potpunosti uspjela ovaj put. Želja ove komapanije je da i dalje organizuje slične promocije i time nastavi tradiciju, koja je jedan od postulata svojih brendova.