Gastro
21

Coca-Cola uložila više od 12 miliona eura u promociju novog proizvoda bez šećera

Klix.ba
Ponovno brendirana limenka Coca-Cola Zero na policama prodavnica u Velikoj Britaniji bit će od kraja juna. U marketinšku kampanju i podsticanje potrošača je uloženo više od 12 miliona eura.

Marketinška kampanja će ohrabriti potrošače da probaju novi i poboljšani izgled Coca-Cole Zero, a iz kompanije naglašavaju da je ukus više ukus mnogo bolji od "obične" Coca-Cole. Novo ime i pakovanje je dizajnirano tako da bude jasnije potrošačima da je piće bez šećera, nakon prošlogodišnjeg istraživanja koje je utvrdilo da polovina ljudi nisu znali da Coke Zero ne sadrži šećer.

Coca-Cola Zero je napravljena 2006. godine, a inače čini 43 posto prodaje. Iz kompanije se nadaju da će ta brojka biti veća od 50 posto do 2020. godine. Jon Woods, generalni direktor Coca-cole je rekao: "Od 2012. godine naša komercijalna strategija je fokusirana na ubrzanje rasta našeg proizvoda bez šećera. Znamo da milioni ljudi vole okus Coca-Cole, a mi i dalje radimo na poboljšanju okusa. Trudimo se da okus bez šećera, odgovara originalu".

Inače, ovo je najveća investicija kompanije, napravljena u novom lansiranju proizvoda za deset godina. Godine 2014. Coca-Cola je pokrenula proizvod Coca-Cola Life, koji je sadržavao trećinu manje šećera i kalorija nego regularna Cola. Inače, originalno izdanje Coca-cole, limenka od 330 ml, sadrži 35 grama šećera.