Besplatni časovi
3

Kako je koronavirus promijenio fitness industriju

S.H.P.
Ilustracija: Shutterstock
Ilustracija: Shutterstock
Kako se pandemija koronavirusa širi, fitness studiji širom svijeta zatvaraju svoja vrata i prilagođavaju se novoj stvarnosti. Nagla promjena natjerala je fitness stručnjake da budu kreativni i fleksibilni i da se što prije vrate poslu.

Ove promjene itekako su uzdrmale fitness industriju koja je u 2018. godini vrijedila 94 milijarde dolara.

Neki studiji joge nude besplatne časove na Instagramu. Fitnes instruktori snimke vježbanja postavljaju na svojim Instagram i YouTube kanalima. Vode virtuelne treninge jer je timsko povezivanje dok svi rade na daljinu veoma bitno.

ClassPass, pretplatnička usluga koja je partner s lokalnim fitnes centrima u SAD-u također je pokrenula vježbe uživo. Kompanija također potiče korisnike da doniraju novac omiljenim fitness studijima putem aplikacije ClassPass.

Na ovoj web stranici besplatno je dostupna i biblioteka s više od 2.000 snimljenih audio i videovježbi.

U SAD-u je zatvoreno gotovo 30.000 fitness studija. Jessica Goldman otvorila je Dance Forever Studio u Chicagu 2005. godine, ali nedavno je zatvorila svoj studio zbog problema u vezi s koronavirusom.

"Dugoročno gledano, koronavirus će smanjiti broj fitness studija. Vjerujem da će se u već prenapučenoj industriji izdvojiti samo oni najbolji", kazala je Goldman.

Mali studiji su teško pogođeni. U nadi da će se nakon zatvaranja ponovno otvoriti, joga studiji poput Sacreda naplaćuju 10 dolara za virtualne časove. No, neki od malih studija se vjerovatno neće oporaviti.

Mnogi studiji otvaraju YouTube kanale u nastojanju da zabave svoje klijente. Naprimjer, omiljeni kultni HIIT studio Orange Theory, svakodnevno dijeli besplatno 30-minutno vježbanje na svojoj web stranici.

S druge strane, virtuelne i digitalne fitness kompanije imaju veliku korist od ove promjene u fitness industriji. MIRROR, interaktivni sistem za vježbanje kod kuće, a koji se prodaje za 1.495 dolara, zabilježio je porast prodaje.

"Prodaja se više nego udvostručila od pojave koronavirusa", rekla je izvršna direktorica BIRNN-a Jinnett Putnam.