Loše i za Facebook
2

Kina "uzvraća udarac" Trumpu: Temu i Shein dižu cijene, a milioni paketa svaki dan stižu u Ameriku

Piše: I. Sa.
Ilustracija (Foto: EPA-EFE)
Ilustracija (Foto: EPA-EFE)
Stranice za e-trgovinu Temu i Shein, osnovani u Kini, kažu da planiraju podići cijene za američke kupce počevši od sljedeće sedmice.

Ovo je posljedica pokušaja američkog predsjednika Donalda Trumpa da ispravi trgovinsku neravnotežu između dvije najveće svjetske ekonomije uvođenjem visokih carina na robu koja se isporučuje iz Kine.

Temu, koji je u vlasništvu kineske kompanije za e-trgovinu PDD Holdings, i Shein, koji je sada sa sjedištem u Singapuru, rekli su u odvojenim, ali gotovo identičnim obavještenjima da su se njihovi operativni troškovi povećali "zbog nedavnih promjena u globalnim trgovinskim pravilima i tarifama".

Obje kompanije su rekle da će vršiti "prilagođavanje cijena" počevši od 25. aprila, iako nijedna nije navela detalje o iznosu povećanja. Bilo je nejasno zašto su dva rivala objavila gotovo identične izjave na svojim stranicama za kupovinu.

Čak četiri miliona paketa male vrijednosti, većinom porijeklom iz Kine, svakog dana stigne u SAD prema odredbi koja će uskoro biti otkazana.

Američki političari, agencije za provođenje zakona i poslovne grupe lobirali su da se ukloni dugotrajno izuzeće, opisujući ga kao "trgovinsku rupu" koja je davala prednost jeftinoj kineskoj robi, kako su ih opisali.

Prošle godine ove kompanije su bile među najvećim potrošačima oglašavanja na platformama društvenih medija, ali su obje smanjile tu potrošnju posljednjih sedmica, prema provajderu analize podataka Sensor Tower.

To bi mogla biti loša vijest za platforme kao što su Facebook, Instagram, Snap, X i TikTok koje se oslanjaju na oglašavanje.