Potpuno hibridni pogon
16

Uskoro stiže nova Corolla: Dizajn po uzoru na Prius i C-HR, benzinac ispada iz ponude

A. M.
Aktuelna generacija Toyote Corolle
Aktuelna generacija Toyote Corolle
Najprodavaniji automobil u historiji uskoro će dostići svoju 13. generaciju, a debi će vjerovatno biti između 2026. i 2027. godine. Nova generacija će imati dizajn po uzoru na Prius i C-HR, kao i još efikasnije potpuno hibridne motore. Još uvijek je neizvjesno hoće li postojati i GR verzija od 300 KS.

Prema nepotvrđenim informacijama, koje dolaze iz japanskih medija, Corolla 13. generacije bi trebala biti potpuno hibridna, ali će doći do vrlo važnih ažuriranja i estetski i u ponudi motora.

Prema pisanju japanskih medija, nova Corolla bi mogla usvojiti mnogo izraženiji dizajnerski jezik od trenutne generacije. Dizajn je navodno inspirisan Priusom i C-HR-om s tankim, horizontalno razvijenim svjetlosnim grupama i novim svjetlosnim potpisom u obliku slova "C". Maska bi mogla biti kompaktnija i uvučenija, dok bi prednji branik trebao imati zategnute i dinamične linije.

Stražnji dio bi također bio predmet značajne evolucije: proporcije bi ostale slične, ali s tanjim svjetlima povezanim svjetlosnom trakom. Prema tradiciji, Corolla bi trebala biti ponuđena u verzijama limuzine (ne na svim tržištima), hatchbacka i karavana, kako bi nastavila zauzimati sve glavne segmente.

Najočitiji korak naprijed mogao bi biti u putničkom prostoru, potpuno redizajniran u hi-tech maniru. Instrument tabla bi trebala biti u potpunosti digitalna, uz veliki centralni ekran za infotainment sistem, kompatibilan sa Apple CarPlay i Android Auto. U skladu s najnovijim trendovima, Toyota bi mogla integrisati naprednog glasovnog asistenta zasnovanog na vještačkoj inteligenciji, sposobnog za prirodniju interakciju s vozačem i putnicima.

Što se tiče motora, potvrda potpuno hibridnih jedinica čini se očiglednom, možda ažuriranih u smislu snage i efikasnosti. Ovoj varijanti bi se mogao dodati plug-in hibrid, možda implementirajući novu arhitekturu sposobnu za prelazak najmanje 100 km u električnom režimu, kako bi bila konkurentna s rivalima.

Također, moguć je debi GR Corolle. Najsportskija verzija bi se trebala proizvoditi u Velikoj Britaniji. Toyota nije potvrdila prodaju ove varijante sa 1.6 turbo motorom s više od 300 KS i pogonom na sva četiri točka u Evropi, ali ovo bi bio historijski potez. Naime, bio bi to prvi GR proizveden van Japana.