Okretni električni automobil s dometom od 75 kilometara, čija se baterija napuni za četiri sata putem standardne utičnice, zadržao je sve recepte koji ga čine uspješnim već pet godina.
Jednostavan je, pristupačan i pristupačan sa ili bez vozačke dozvole za osobe starosne dobi od 14 do 99 godina. Ovaj mališan je redizajniran kako bi bio izražajniji, a krasi ga nova Night Sepia boja. Ami se može personalizovati s tri nova paketa boja, Spicy, Icy i Minty, tako da svi mogu izabrati Ami koji odgovara njihovom imidžu.
Ponuda je proširena dolaskom novog modela Ami Buggy, koji je inspirisan konceptom Ami Buggy Vision. Dok je ranije bio ograničen na limitirana izdanja, sada je dostupan svima onima koji žele uživati u svojim putovanjima i avanturističkom dugu vozeći se automobilom s karakterom, koji je otvoren za vanjski svijet. Sa svojim nestaštnim razigranim i avanturističkim izgledom, Ami predstavlja poziv na zabavnu i razigranu mobilnost usmjerenu na slobodno vrijeme. Za još više karaktera, Ami Buggy je dostupan u ultimativnoj Palmeira nijansi.
Proširena ponuda lidera u električnoj mikromobilnosti
Kada je lansiran prije pet godina, Ami je izazvao zaprepaštenje i znatiželju prije nego što je postao istinski društveni fenomen. Sada se prodaje na 18 tržišta, a već je isporučeno 75.000 primjera. Zahvaljujući tome je ima trajan utjecaj na urbani, prigradski i ruralni krajolik. Ami je danas lider u električnoj mikromobilnosti u Evropi. Pristupačan je i inovativan te predstavlja sigurniju i udobniju alternativu drugim oblicima mikromobilnosti kao što su dvotočkaši ili skuteri. Također, dostupniji je od javnog prijevoza u određenim područjima. Uglavnom se prodaje online, jednostavan je za korištenje, može se kupiti za novac, ali je dostupan i za ultra-konkurentni najam.

Ami je promijenio svijet kvadricikala tako što je ponudio rješenje za nježnu, električnu mobilnost u obliku neobičnog objekta s inovativnom arhitekturom, gdje simetrija igra ključnu ulogu u njegovom dizajnu. Ami nudi lako rješenje koje nije postojalo ranije. Agilan je, dug samo 2,41 metar te ima krug okretanja od samo 7,20 metara, a u nekim zemljama ga mogu voziti i 14-godišnjaci bez vozačke dozvole. Jednostavan je za korištenje, dostiže brzinu do 45 km/h i s jednim punjenjem baterije prelazi 75 kilometara, što je u velikoj mjeri dovoljno za svakodnevne potrebe. Punjenje njegove baterije traje četiri sata uz korištenje standardne 220V utičnice.
Ami je promijenio živote mnogih domaćinstava, donio je slobodu i neovisnost zahvaljujući mnogim kvalitetima. Otkako se pojavio, Amijeva ponuda i rješenja se nastavljaju proširivati donoseći veću neovisnost sve većem broju ljudi. Tu je Ami za svakodnevnu upotrebu, Cargo paket specijalno razvijen za profesionalce koji žele prostor za teret, istovremeno zadržavajući drugo mjesto kada im je ono potrebno, Ami for All, dizajniran kako bi omogućio veću neovisnost osobama sa smanjenom pokretljivošću, kao i novi Ami Buggy koji se pridružio ponudi u formi moderne verzije fokusirane na slobodno vrijeme.

Novi Ami je dimenzijama identičan prethodnoj generaciji, ali je dobio novu prednju i stražnju masku te snažniji karakter. Nestašan je kao i uvijek, no ipak je dobio na samopouzdanju i zrelosti.
Prednja svjetla su podignuta u podnožje vjetrobranskog stakla i okružena crnim ukrasima, što Amiju daje izražajniji izgled i novi balans na prednjem dijelu. Ova dva svjetla povezana su novim oblikom kapsule te sadrže novi logotip francuskog brenda u nijansi Rouge André. Ova nova kapsula utisnuta u kalup ima oblik širokog osmijeha, što naglašava Amijevu veselu i dobroćudnu stranu. Donji dio više nije zaobljen, nego ga krase oštrije ivice i vertikalnije površine, što formira odbojnike na bočnim stranama. Ispred točkova formiraju kocke slične Lego kockicama. Ovi elementi pojačavaju percepciju širine Amija koji ima bolji stav na cesti, a također doprinose zaigranom karakteru modela. Služe kao zaštitni odbojnici u sva četiri ugla.
Sve ovo je vidljivo i na stražnjem dijelu. Simetrija je fundamentalni element Amija, koji je od samog početka dizajniran kako bi se smanjili troškovi smanjenjem ulaganja. Vrata, prednja i stražnja maska, krila, stubovi vjetrobranskog stakla i stražnjih stakala napravljeni su pomoću istog kalupa, što značajno doprinosi originalnosti automobila.
Bočne strane automobila također imaju oblikovane žljebove na prednjem desnom i stražnjem lijevom blatobranu, što je omaž slavnom modelu 2CV iz 1948. godine, s kojim dijeli istu filozofiju jednostavnosti i lakoće upotrebe, uz dostupnost što većem broju ljudi.

Nove boje za Ami
Ami nudi brojne opcije prilagođavanj, tako da je automobil moguće kreirati po vlastitom ukusu i temperamentu. Postoje tri paketa boja u crvenoj, bijeloj i zelenoj, a to su Ami Spicy, Ami Icy i Ami Minty. Ovi paketi se mogu naručiti online ili putem mreže, a isporučuju se na adresu istovremeno kada i vozilo te ih kupac može sam ugraditi. Bez obzira na boju, paketi sadrže elemente koji unapređuju udobnost, vanjski dizajn i infotainment.
Kada je riječ o dizajnu eksterijera, paketi boja uključuju četiri ratkape u boji te set naljepnica koje se lijepe na kapsulu praga i stražnji prozor. Treba napomenuti da se koncept zatvorenih oblika pomenut za prednju stranu odražava i u brojnim grafičnim potpisima na bokovima. Primjer su ukrasne ratkape, koje sadrže šahovski uzorak sa zaobljenim uglovima, kao i naljepnica na stražnjem panelu. Ovi oblici su suvremeni i mogu se pronaći u mnogim umjetničkim i novim tehnološkim svjetovima. Ami je definitivno magnet za mlađu generaciju.
Govoreći o udobnosti, ovi paketi uključuju tri kutije u boji za odlaganje, jednu kuku u boji za ugradnju na strani suvozača, set od dvije patosnice u boji, set od dvije mreže u boji i jednu centralnu pregradnu mrežu.

Paket za zabavu podrazumijeva držač smartphonea, My Connect Box koji koristi aplikaciju My Citroën za prikupljanje informacija o vozilu (nivo napunjenosti baterijer, domet, vrijeme punjenja, on-board dokumentacija i slično), kao i My Ami play aplikaciju, koja centralizira funkcije poput navigacije, radija, muzičkih aplikacija i funkcije telefona. Apliakcija se kontroliše dugmetom na upravljaču nazvanom "Citroën prekidač".
U ponudi je i Ami Buggy
Ami Buggy se od Amija razlikuje po tome što je više neustrašiv i avanturistički te cilja tržište vozila koje kupci žele koristiti u slobodno vrijeme. Ovaj model nema ni vrata ni krov, tako da putnici mogu uživati u prirodi i ugodnom osjećaju slobode. Vrata su zamijenjena metalnim obručima postavljenim na šarke, čime je naglašen osjećaj kontakta s vanjskim svijetom. Međutim, za upotrebu u svim vremenskim uvjetima i godišnjim dobima, tu su pokrivači s patentnim zatvaračima kako bi se putnici zaštitili od utjecaja vremenskih neprilika. Ovi pokrivači se mogu lako smotati i spremiti kada se ne koriste. Krovni otvor je zaštićen mekanim materijalom i jednostavan je za korištenje.
Ami Buggy je dobio crni stražnji spojler, zbog čega izgleda više sportski. Kotrlja se na 14-inčnim čeličnim felgama u zlatnoj boji, dok je središnji dio crne boje i ukrašen je ševronom. Logotip je u novoj žutoj nijansi.
Ovaj model je dostupan i u svježoj, živahnoj verziji Ami Buggy Palmeira, koja dolazi u osvježavajućem žutom paketu. Oprema unutrašnjosti uključuje tri kutije u boji, jednu kuku u boji, set patosnica u boji, set od dvije mreže na vratima, jednu pregradnu centralnu mrežu, držač smartphonea, My Connect Box uključujući My Ami Play za povezivanje smartphonea s vozilom, dok eksterijer krase naljepnice na stražnjem prozoru te na lukovima točkova.
Ovaj paket boja upotpunjuje mali robot Andy, maskota koja savršeno utjelovljuje dug Ami Buggyja. Ova figurica se nalazi na armaturnoj ploči i prati putnike na njihovim putovanjima.

Ami Cargo - pametni modularni paket za profesionalce
Teretni paket je idealno rješenje za profesionalce u njihovim poslovima ili za dostave na bliže destinacije. Ovaj paket omogućava konverziju između optimiziranog prostora za utovar i mogućnosti oslobađanja sjedišta za smještanje putnika, čime se zadovoljava širok raspon potreba u pogledu mobilnosti i upotrebe.
Ovaj komplet je jednostavan za postavljanje. Prvi dio je zapravo sačinjen od dva dijela te vertikalno izolira prostor za vozača i suvozača. Drugi dio čine četiri dijela, rasklapa se od suvozačevog sjedišta do prostora za noge te pušta praktičnu površinu za utovar štiteći sjedište. Komplet za prtljag omogućava utovar paketa zapremine do 200 litara ili raznih predmeta ispod mreže za odlaganje, kao i do 340 litara ukupno u vozilo. Kada se sklopi, može se odložiti u namjensku torbu iza sjedišta, tako da su oba sjedišta ponovo slobodna.

Ami for All - vraćanje mobilnosti osobama s invaliditetom
Razvijen s PIMAS-om, specijalistom za preinake vozila namijenjenih ljudima sa smanjenom pokretljivošću, Ami for All ima cilj da vrati nezavisnost, autnonomiju i slobodu osobama koje su ih izgubili.
Kompaktne dimenzije ga čine agilnim, laganim za korištenje i parkiranje. Njegova mala veličina olakšava kretanje i rukovanje invalidskim kolicima u blizini, dok visoka vrata olakšavaju ulazak i izlazak.
Adaptacija se sastoji od modifikacije šarke vozačevih vrata kako bi se povećao ugao otvaranja i omogućilo korisniku invalidskih kolica da se postavi paralelno s pragom putničkog prostora. Uklonjiva polica koja s emože uvući, u kombinaciji s remenom na vrhu unutrašnjeg okvira, omogućava korisnicima da sjednu na vozačevo sjedište iz kolica. Kada se vozač smjesti, preostaje mu da ukloni točkove kolica i ostavi ih u prostor za noge, a potom ih pričvrsti posebno dizajniranim remenom. Ako korisnik ima pratnju, rješenje predstavlja opcioni nosač za prtljag, koji oslobađa prostor u vozilu.
Na upravljaču se nalazi kugla za lakši pristup, a pored papučica, dodana je i intuitivna mehanička ručica za ručno upravljanje "gasom" i kočnicom. Pedale ostaju operativne u svakom trenutku.
Dostupnost i cijene
Ami je i dalje pristupačan kao i ranije, a narudžbe se primaju od 6. maja u Francuskoj i Evropi. Ami košta 7.990 eura, a s Ami paketom boja 8.390 eura. Cijena Ami Buggyja iznosi 9.590 eura, dok je za model Ami Buggy Palmeira potrebno izdvojiti 9.990 eura.