Svijet
13

Zuckerberg još ne želi priznati da su lažne vijesti na Facebooku imale utjecaja na izbore u SAD-u

Klix.ba
Foto: EPA
Foto: EPA
Iako sve veći broj ljudi prati vijesti putem društvene mreže Facebook, vlasnik Mark Zuckerberg je i dalje uvjeren kako lažne vijesti nisu imale utjecaja na predsjedničke izbore u SAD-u.

Zuckerberg je odgovorio na kritike putem Facebooka kazavši da nije tačno da su lažne vijesti promijenile ishod izbora u bilo kojem smjeru.

"Mi ne želimo lažne vijesti na Facebooku. Naš cilj je pokazati ljudima sadržaje koji će im biti korisni. Od sveg sadržaja na Facebooku više od 99 posto onoga što ljudi vide je autentično. Samo je mala količina lažnih vijesti i podvala. One koje postoje nisu ograničene na jednu stranku ili politiku. Zbog toga je vrlo malo vjerovatno da je utjecalo na ishod izbora", rekao je Zuckerberg.

Direktor Facebooka kazao je kako je identificiranje istine komplikovano jer većina lažnih navoda se može razotkriti, a da veći dio sadržaja takvih lažnih vijesti počiva na ispravnoj ideji, ali da su detalji pogrešno navedeni ili izostavljeni. Podsjetio je i kako je Facebook pomogao ljudima da se registruju za glasanje i dao svoj doprinos uspješnom izbornom procesu u tehničkom smislu.

Zuckerberg i Facebook su na udaru kritičara koji smatraju da se treba učiniti više u sprečavanju širenja lažnih vijesti i teorija zavjere.