Vozač je prošao bez ozbiljnijih povreda, što se ne bi moglo reći za jedan od istinskih supersportskih automobila iz osamdesetih godina prošlog stoljeća čija će popravka, uključujući tu i krov napravljen od kevlara, koštati mnogo novca.
959 spada među automobile koje je skoro pa nemoguće vidjeti na ulici, što najbolje potvrđuje podatak da je Porsche u periodu od 1986. do 1989. godine napravio samo 337 cestovnih primjeraka. Kada se pojavio na sceni, Porsche 959 je predstavljao skup tadašnjih najnaprednijih tehničkih rješenja. Pokreće ga 2,8-litarski 6-cilindarski biturbo motor boxer konfiguracije koji razvija 450 KS, a prijenos snage na obje osovine vrši se preko 6-stepenog ručnog mjenjača.
Sve zajedno bilo je dovoljno da 1986. godine Porsche 959 bude najbrži produkcijski automobil koji je mogao razviti 317 km/h. Godinu poslije primat najbržeg preuzima Ferrarijev slavni model F40 čija je maksimalna brzina prelazila 320 km/h.