Nove informacije o Airbusu
0

U trenutku pada aviona autopilot bio isključen

Sarajevo-x.com
Foto: AFP/HO/File
Foto: AFP/HO/File
Signali koje je poslao Air France 447 prije no što je nestao u letu nad Atlantikom ukazuju na to da je u trenutku nesreću autopilot bio isključen, javlja AP.

Francuski stručnjaci još uvijek ne mogu sa sigurnošću potvrditi da li je autopilot bio ugašen ili je došlo do kvara, no potvrđeno je da je Airbus prije pada poslao 24 automatske poruke o različitim greškama.

Trenutno francuski stručnjaci rade na analiziranju poruka koje su stigle neposredno prije nesreće, a prema dosadašnjim informacijama vjerovatno se radi o porukama koje su stizale kako su se gasili sistemi aviona.

Posljednja informacija je i to da je bilo nepravilnosti u mjerenju brzine aviona. Naime, kompjuter je pokazivao netačnu brzinu aviona, zbog čega je pilot loše protumačio brzinu kretanja.

Ne može se sa sigurnošću utvrditi da li se avion kretao presporo ili prebrzo, no vjeruje se da je avion uletio u žestoku oluju, pogrešnom brzinom što je, moguće, i dovelo do nesreće.

Francuska je poslala nuklearne podmornice koje trenutno traže crnu kutiju i potonule olupine u Atlantskom okeanu, no još uvijek nema nikakvih rezultata.

Brazilski timovi saopštili su u utorak da su pronašli ostatke aviona, ali se ispostavilo da materijal koji je uzet iz mora nema veze sa avionom.

Spasilački napori sada su fokusirani na dva sonarna fara ili pingera koja se nalaze na crnim kutijama, iako nema garancija da su ti farovi još uvijek na crnim kutijama, posebno ako se uzme u obzir silina pada, odnosno udara o površinu vode.