{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Savjetnik Camerona umiješan u skandal oko prisluškivanja

F
5.9.2010. u 11:31
0
0
Savjetnik Camerona umiješan u skandal oko prisluškivanja
0
Savjetnik Camerona umiješan u skandal oko prisluškivanja
Andy Coulson (Foto: PA)
Andy Coulson, savjetnik britanskog premijera Davida Camerona za odnose s medijima, ponovno se našao u središtu skandala vezanog za nezakonito prisluškivanje poznatih ličnosti od strane lista u kojem je bio urednik, objavio je britanski tisak u subotu.
Nelegitimna praksa tabloida News of the World ponovno se našla u središtu pozornosti nakon članka objavljenog u New York Timesu o razmjerima telefonskog prisluškivanja koje je dovelo do izricanja zatvorskih kazni dvojici djelatnika Murdochovog lista 2007. godine.

Bivši britanski dužnosnici su u petak zatražili novu istragu o prisluškivanju telefona od strane djelatnika lista u vlasništvu medijskog magnata Ruperta Murdocha a kojeg je u to doba uređivao sadašnji Cameronov savjetnik Andy Coulson, izvijestila je agencija AFP.

Članak američkog lista je otvorio pitanje je li policija u potpunosti istražila slučaj i o tome koliko je s prisluškivanjem bio upoznat Coulson koji je zbog afere dao ostavku na mjesto urednika ali je ustrajno nijekao da je znao za prisluškivanje.

U razgovoru za BBC jedan bivši novinar lista osporio je Coulsonove tvrdnje, rekavši da je on "bio dobro upoznat s prisluškivanjem" te da je to opovrgavati "jednostavno laž".

Po pisanju britanskog The Guardiana, bivši zamjenik premijera John Prescott i još dvoje dužnosnika bivše vlade zaprijetili su tužbom policiji ako se ustanovi kako nisu bili obaviješteni da su bili prisluškivani od strane privatnog istražitelja koji je radio za Murdochov list, a po pisanju medija prisluškivani su bili i članovi kraljevske obitelji, prinčevi William i Harry, kao i istaknute ličnosti svijeta estrade i sporta poput glumice Gwyneth Paltrow ili Ellie Mcpherson.

News of the World je takvu praksu nastojao prikazati kao ograničenu, ali New York Times u svom članku tvrdi da je bila mnogo raširenija no što se priznavalo.

Scotland Yard je u petak branio svoj vođenje tog slučaja, odbacivši tvrdnje da je nakon osuda propustio istražiti nove informaciji o aferi.

News of the World u petak je dao izjavu da New York Times nije pružio nikakve nove dokaze koji bi podržali tvrdnju o širim razmjerima prisluškivanja, dok je ured britanskog premijera saopćio da Coulson navode o sudjelovanju u spornim radnjama u potpunosti odbacuje.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: