{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Rekordna odšteta udovici pasioniranog pušača

S
20.7.2014. u 09:39
37
28
Rekordna odšteta udovici pasioniranog pušača
37
Rekordna odšteta udovici pasioniranog pušača
Porota suda na Floridi dodijelila je Cynthiji Robinson , udovici strastvenog pušača Michael Johnson, rekordan iznos odštete u iznosu od 23 milijarde dolara na osnovu njene tužbe protiv drugog po veličini američkog proizvođača duhana RJ Reynoldsa.
Presuda je najveća u istoriji Floride prema tužbi, koju je podnio pojedinac protiv neke kompanije.

Robinsonova, koja je iz grada Panhandlea, tužila je duhansku kompaniju 2008. godine zbog smrti njenog supruga, tvrdeći da su u svojim proizvodima skrivali opasnosti po ljudsko zdravlje i mogućnost stvaranja ovisnosti.

Johnson (36), koji je preminuo od raka pluća 1996. godine, duže od 20 godina konzumirao je od jedne do tri paklice cigareta.

"On jednostavno nije mogao da prestane. Pušio je i na dan svoje smrti", rekao je advokat Chris Chestnut, koji je zastupao Robinsonovu udovicu.

Poslije sudskog procesa, koji je trajao četiri sedmice i 11 sati raspravljanja, porota se vratila sa presudom kojom je odobrena odšteta od 7,3 miliona dolara udovici i njihovom djetetu, te 9,6 miliona dolara Johnsonovom sinu iz prethodnog braka.

Porota je potom još sedam sati raspravljala nakon čega je Robinsonovoj odobrena suma od 23,6 milijardi dolara odšteta.

Advokati duhanske kompanije, koja proizvodi cigarete Camel, Cool, Winston i Pall Mall, nisu bili dostupni za bilo kakav komentar.

Međutim, zvaničnik iz kompanije Jeffrey Reborn naveo je u saopštenju objavljenom u New York Timesu da planiraju da ospore "tu suludu presudu". Analitičari navode da su slične industrijske žalbe često i uspješne.

Chestnut je istakao da presuda nije bila "suluda" već "veoma hrabra" jer sve ukazuje na to da su porotnici uvidjeli agresivni marketing kompanije, posebno reklama usmjerenih na mlade ljudi i tvrdnjama da je "pušenje bilo Johnsonov".

"Lagali su Kongresu, javnosti, pušačima i za to pokušavaju da okrive ovisnika o njihovom proizvodu", zaključuje Chestnut.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: