{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Prilog gruzijske TV stanice šteti sigurnosti u regiji

F
15.3.2010. u 13:52
0
0
Prilog gruzijske TV stanice šteti sigurnosti u regiji
0
Prilog gruzijske TV stanice šteti sigurnosti u regiji
Andrej Nesterenko
Potez gruzijske TV stanice "Imedi", u čijoj je skandaloznoj reportaži u subotu prikazan navodni ruski upad u Gruziju, neodgovoran je i nemoralan, prije svega u odnosu na gruzijsko društvo, saopćila je u ponedjeljak zvanična Moskva.
Pritom je ocijenjeno da je provokativna emisija nanijela sasvim konkretnu štetu po sigurnost i stabilnost u regiji.

"Shvatljiv je val revolta koji se podigao u zemlji", rekao je predstavnik ruskog ministarstva vanjskih poslova Andrej Nesterenko, ističući da je "provokativna tv emisija nanijela sasvim konkretnu štetu sigurnosti i staiblnosti u regiji, značajno povećavajući stepen napetosti u, i bez toga, komplikovanoj situaciji".

Podsjećajući da je prilog osudio poglavar Gruzijske pravoslavne crkve Ilija II, opozicioni lideri i aktivisti za zaštitu ljudskih prava, i da je ispred zgrade protestovalo mnoštvo ljudi, Nesterenko je rekao da se "u Gruziji uveliko govori o tome da provokacija na kanalu 'Imedi' nije mogla da bude pripremljena bez odobrenja vlasti".

"Uostalom, predsjednik Gruzije (Mihail Šakašvili) ne skriva odobravanje prema skandaloznoj emisiji, čiji je scenario nazvao 'maksimalno bliskim stvarnosti'", naveo je u izjavi zvanični predstavnik ruskog ministarstva, prenijela je agencija RIA Novosti.

"Politička paranoja nikada nije donosila korist i nije rješavala ozbiljne probleme ni u jednoj državi", rekao je Nesterenko, dodajući da Rusija očekuje da će evropski posmatrači u Gruziji, kao i cijela međunarodna zajednica, izreći svoju principijelnu ocijenu.

RIA Novosti podsjeća da je gruzijski kanal izazvao 13. marta paniku prikazivanjem "specijalne reportaže" bez upozoravanja da je riječ o "scenariju mogućih događaja".

Gledaoci koji za to nisu znali, ozbiljno su shvatili prilog o početku novog rata s Rusijom, u kojem je rečeno da je Šakašvili ubijen, a da je formirana nova vlada na čelu s bivšom predsjednicom skupštine, a sada liderom opozicionog Demokratskog pokreta - Jedinstvena Gruzija, Nino Burdžanadze.

Neki stanovnici glavnog grada Gruzije već su bili počeli da se pripremaju za evakuaciju, a na benzinskim pumpama formirane su kolone automobila, navela je ruska agencija, dodajući da je bio povećan i broj poziva za interevenciju Hitne pomoći.

Komentarišući emisiju gruzijske tv, stalni predstavnik Rusije pri Evropskoj uniji Vladimir Čizov rekao je da "ukoliko takvim metodama Šakašvili namjerava da vodi predizbornu kampanju u borbi protiv gruzijske opozicije, to mnogo govori o onome što neki na Zapadu nazivaju gruzijskom demokratijom".

"Takvim metodama ne gradi se demokratsko društvo", rekao je Čizov, dodajući kako vjeruje da "takav saveznik kao što je Šakašvili nije potreban ni EU, ni SAD-u, ni bilo kome u ovom svijetu".

Stalni predstavnik Rusije pri NATO-u Dmitrij Rogozin izjavio je u nedjelju za ruski tv kanal na engleskom jeziku Russia Today da je lažna reportaža dio informativnog rata koji vode gruzijske vlasti.

"To je velika provokacija koja će ostaviti trag na javnom mnijenju u Gruziji. Pokušavaju da formiraju sliku Rusije kao stalnog neprijatelja Gruzije i stvore napetu situaciju na granicama s Južnom Osetijom i Abhazijom", rekao je Rogozin, dodajući da TV "Imedi" kontroliše gruzijska vlada i da se to nije moglo dogoditi bez dozvole Šakašvilija.

"To je dobro planiran čin, usmjeren na pripremu novih oružanih sukoba u regiji Kavkaza", rekao je ruski diplomata.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: