Ko je zaslužan za hit fotografiju
28

Priča djevojke koja je "pokrivala" Obaminu online kampanju

Klix.ba
Fotografija na kojoj su zagrljeni Michelle i Barack Obama
Fotografija na kojoj su zagrljeni Michelle i Barack Obama
Vjerovatno su svi vidjeli fotografiju na kojoj američki predsjednik Barack Obama grli suprugu Michelle, koja nosi crveno-bijelu haljinu i leđima je okrenuta prema kameri.

Uz fotografiju je napis "Još četiri godine" i ona je objavljena u okviru Obamine kampanje na društvenim mrežama u izbornoj noći u trenucima kada je već bilo jasno da će Obama odnijeti pobjedu. Fotografiju je snimio Scout Tufankjian i ona je preplavila internet, ritvitovana je 816.000 puta i najlajkovanija je na Facebooku. Odabrala ju je 31-godišnja Laura Olin, koja je bila zadužena za online medije u Obaminom štabu u predizbornoj kampanji.

Laura ističe kako su odluke o postavljanju fotografija i obavijesti na društvenim mrežama na internetu donosili isključivo ona i njen tim, te da nisu dobijali direktive iz Bijele kuće, kao ni od bilo koga drugog. No, uprkos tome, pokušavali su se što više konsultovati sa stručnim osobama, budući da su djelovali na nekoliko vrlo bitnih društvenih mreža na internetu i nastojali su na što bolji način proslijediti poruke do publike.

Djelovali su u svijetu u kojem publika gleda i na najmanju gramatičku grešku i valjalo je biti itekako na oprezu, posebno kada se radilo o tačnosti plasiranih informacija. Laura kaže da je bilo iscrpljujuće, ali danas, kada je sve završilo, jako je ponosna. "Velika je stvar što je Obamin tim prepoznao važnost online medija, a meni i mom timu su pritom ukazali veliko povjerenje", kazala je Laura, prenijele su agencije.

Ova kampanja je također uključivala i "živu" komunikaciju s ljudima na internetu, pri čemu su imali čitavu listu zabranjenih riječi, a vodilo se računa i o tome da njihova komunikacija prema publici ne bude u političkom maniru.

"Kada je pobjeda već bila na vidiku, objavili smo tu fotografiju na kojoj je predsjednik u zagrljaju sa prvom damom, a to se desilo na jednom od mitinga u kampanji. Fotografija je bila pun pogodak, a ubrzo po objavljivanju smo zatvorili laptope i počeli slaviti. Nismo ni bili svjesni u tim momentima na kakvo je odobrenje naišla na internetu, sve dok ujutro ponovo nismo otvorili naše laptope", otkriva Laura.

Dodaje kako je fotografija oborila nekoliko rekorda kada je riječ o komunikaciji na internetu, te ističe da to najbolje govori koliko su Obama i prva dama omiljeni u SAD, ali i da su ona i njen tim obavili sjajan posao.