{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Palestinski pregovarači dozvolili izraelsku aneksiju

S
24.1.2011. u 09:47
0
28
Palestinski pregovarači dozvolili izraelsku aneksiju
0
Palestinski pregovarači dozvolili izraelsku aneksiju
Foto: AP
Palestinski pregovarači 2008. godine tajno su dozvolili izraelsku aneksiju dijelova istočnog Jerusalema, navodi se u jednom od nekoliko stotina dokumenata o bliskoistočnim mirovnim pregovorima, koje je objavila arapska satelitska televizijska mreža Al Jazeera.
Al Jazeera je objavila da palestinski dokumenti pokrivaju više od deset godina pregovora sa Izraelom i SAD.

Dopisnici javljaju da je, ako dokumenti budu potvrđeni i iz nezavisnih izvora, riječ o najvećem "curenju" dokumenata u historiji bliskoistočnog mirovnog procesa, javlja BBC.

Arapska televizija Al Jazeera tvrdi da je došla u posjed oko 1.600 tajnih palestinskih dokumenata iz više izvora tokom nekoliko mjeseci i da oni pokrivaju period od priprema za mirovni samit u Camp Davidu 2000. godine pod posredstvom tadašnjeg američkog predsjednika Billa Clintona do prošle godine i tajnih pregovora sa višim zvaničnicima i predstavnicima administracije predsjednika Baracka Obame.

Najveći dio dokumenata su zabilješke i transkripti sastanaka koje su pravili zvaničnici Palestinkog odjeljenja koje pruža tehničku i pravnu pomoć palestinskim pregovoračima.

To odjeljenje je dobilo veliku finansijsku pomoć od britanske vlade i instituta "Adam Smith".

Ostali dokumenti, kako piše "Guardian", potiču iz obavještajnih agencija Palestinske uprave koje takođe, piše list, primaju veliku pomoć od SAD-a i Britanije.

Najraniji objavljeni dokument je memorandum iz 1999. godine o pregovaračkoj taktici Palestinaca u kojoj se predlaže "savjet" Roling Stonesa - "ne možeš uvijek dobiti ono što želiš, ali ako probaš, možda ćeš dobiti ono što ti treba".

Najkasniji objavljeni dokument, iz septembra prošle godine, jeste poruka Palestinske uprave egipatskoj vladi o pristupu pojasu Gaze.

Odnosi između Al Jazeere, najgledanije televizijske stanice na Bliskom istoku, i Palestinske uprave su često u prošlosti bili veoma napeti zbog emitovanja izvještaja za koje Palestinska uprava smatra da su bili zlonamjerni i neprijateljski.

Inače, Al Jazeera ističe da je iz objavljenih dokumenata izbacila sve detalje, poput e-mail adresa i telefonskih brojeva, koji bi mogli da identifikuju osobe koje su ih i dale televizijskoj stanici.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: