{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Opozicija priprema tužbu protiv TV stanice zbog lažne vijesti

F
14.3.2010. u 16:24
0
0
Opozicija priprema tužbu protiv TV stanice zbog lažne vijesti
0
Opozicija priprema tužbu protiv TV stanice zbog lažne vijesti
Foto: Reuters
Vodeća gruzijska opoziciona partija saopćila je danas da priprema tužbu protiv gruzijske TV stanice koja je emitovala lažnu vijest o navodnoj ruskoj invaziji i ubistvu predsjednika Mihaela Sakašvilija.
Stranka Demokratski pokret-Ujedinjena Gruzija na čijem se čelu nalazi bivša predsjednica parlamenta Nino Burdžanadže, priprema tužbu protiv privatne TV stanice "Imedi" koja je u subotu uveče emitovala sporni prilog, koji je izazvao paniku među žiteljima Gruzije.

Predsjednik Sakašvili takođe je uputio kritike zbog panike koju je prilog izazvao, ali je istovremeno ukazao da takav scenario nije nemoguć.

"Bio je to zaista neprijatan film, ali još neprijatnija je činjenica da je prilog bio maksimalno blizu onoga što bi moglo da se dogodi ili onoga što neprijatelj Gruzije ima na umu", prenijele su lokalne agencije današnju predsjednikovu izjavu.

Stanica "Imedi TV" emitovala je 20-minutni prilog koji je najavila kao "imitaciju mogućih događaja", ali mnogi gledaoci to nisu primijetili, s obzirom da je od silnih poziva došlo do kraha u mobilnim vezama, a mnogi žitelji Tbilisija istrčali su na ulice.

Koristeći arhive iz sukoba Rusije i Gruzije u augustu 2008, gruzijska TV stanica je prikazala napredovanje ruskih tenkova.

Medijska kuća se kasnije izvinila zbog panike koju je prilog izazvao, ističući da je jedina namjera bila da prikaže "kako bi izgledao najgori dan u historiji Gruzije".

Stanica "Imedi", koju vodi bliski saveznik Sakašvilija, nije sakrila činjenicu da je prilog nastao kao odgovor na odvojene susrete dvoje opozicionih lidera, Zuraba Nugajdelija i Burdžanadže sa ruskim premijerom Vladimirom Putinom, krajem prošle godine i ovog mjeseca, prenosi Rojters.

Ruski izaslanik u NATO Dmitrij Rogozin okarakterisao je potez TV stanice kao "kriminalan" i da bi on, uoči sastanka NATO-Gruzija u petak, trebalo da bude pokazatelj vojnoj alijansi da ne sarađuje sa Sakašvilijem, navela je RIA Novosti.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: