Obamin oglas sadržava zaključne poruke i najupečatljvije trenutke iz njegove kampanje, s naglaskom na plan pomoći srednjoj klasi izloženoj udarima gospodarske krize.
Predizborni TV oglas takve dužine, koji je u američkim medijima opisan kovanicom "infomercial", u kampanjama u SAD-u nije viđen od 1992. godine kada je milijarder Ross Perot kao nezavisni kandidat imao niz sličnih oglasa u glavnom večernjem terminu američkih TV mreža.
"Ja neću biti savršeni predsjednik, ali vam ovo mogu obećati: uvijek ću vam reći što mislim i kakvo je moje stajalište", istaknuo je Obama u oglasu, s kojim je po ocjenama analitičara želio pridobiti neodlučne birače, ali i pokazati iznimnu finansijsku snagu svoje kampanje, s obzirom na to da je za oglas utrošeno četiri miliona dolara.
U oglasu Obama poručuje Amerikancima da je došlo vrijeme za promjenu, i poziva ih da tu promjenu osiguraju svojim glasanjem za njega u utorak 4. novembra.
U analizi CNN-a, koji je odbio emitirati oglas, postavljeno je pitanje da li s tolikom finansijskom nadmoći, koja se održava i u činjenici da posljednjih dana kampanje Obama po broju emitiranih TV oglasa dvostruko nadmašuje Johna McCaina, "Obama ustvari kupuje izbore?"
U oglasu se portretiraju četiri obitelji koje govore o svojoj borbi s ekonomskim teškoćama, sa skupim zdravstvenim osiguranjem i drugim problemima običnih građana.
Objašnjavajući kako namjerava riješiti njihove probleme, Obama u oglasu iznosi naglaske svojih planova za postizanje energetske nezavisnosti, ograničenje troškova u Iraku, ulaganja u medicinsku tehnologiju i prevenciju, smanjenje poreza za srednju klasu i povećanje potrošnje na obrazovanje.
"Vidjeli smo u posljednjih osam godina koliko odluke predsjednika imaju duboki učinak na smjer povijesti i na živote Amerikanaca. No puno toga krivoga u našoj zemlji ide i dalje od toga. Desetljećima smo govorili o istim problemima i nikada ništa nije učinjeno da ih se riješi", kaže Obama.
"U posljednjih 20 mjeseci proputovao sam uzduž i poprijeko ove zemlje, ja i supruga Michelle sreli smo mnoštvo Amerikanaca koji traže stvarne i trajne promjene, koje će donijeti razliku u njihovim životima", dodao je, prenio je Dnevnik.hr.
Obamina kampanja angažirala je za 30-minutni TV oglas, emitiran na TV mrežama NBC, CBS, Fox, MSNBC, BET, Univision i TV One, Davisa Guggenheima, izvršnog producenta Oscarom nagrađenog dokumentarca "Neugodna istina", bivšeg potpredsjednika SADA Ala Gorea.