Španska organizacija "Aid to Children and Adolescents at Risk" (ANAR) kreirala je nevjerovatnu reklamu kako bi pomogla zlostavljanoj djeci. Naime, iako gledaju u isti plakat, djeca i odrasli vide posve drugačiju sliku.
Odrasla osoba koja gleda plakat vidi isključivo sliku tužnog dječaka i napis - "Ponekad je zlostavljanje vidljivo samo onome ko pati". No, kada dijete posmatra plakat, ono vidi dječaka koji ima modrice na licu i može pročitati tekst "Ako te neko povrijedi, pozovi nas i mi ćemo ti pomoći" te je naveden broj telefona.
Reklama je dizajnirana tako da pomogne djeci, stoga dječaka s modricama ne mogu vidjeti osobe više od 135 centimetara.
Možda vas zanima
Dizajnerica i ugostitelj
Utjecaj duhanskog dima na odjeću i čulo okusa: Šta su otkrili Stankica Stojanović i Eldar Resić
Vezani članci
Uočite ih na vrijeme
Tri uobičajene greške koje roditelji nesvjesno rade tokom odgoja djece
Utjecaj društvenih mreža
Šta vrijeme provedeno pred ekranom čini djeci: Evo šta kažu stručnjaci
Upozorenje psihologinje