{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Najinovativnije kompanije 2007. godine

S
7.5.2007. u 13:09
0
0
Najinovativnije kompanije 2007. godine
0
Najinovativnije kompanije 2007. godine
BusinessWeek je u saradnji sa Boston Consulting grupacijom pokušao pronaći koje su to kompanije najinovativnije u očima direktora i vodećih stručnjaka na polju inovacija. Prema mišljenjima većine to je Apple, treću godinu zaredom. Google se našao na drugom mjestu sa upola manje bodova.
1. Apple

Apple je već treći put zaredom proglašen najinovativnijom kompanijom. Oni su majstori proizvoda, prodaje i inovativnog dizajna. Sada, kada su ušli u domove sa svojim TV setom i koračaju u telefonske vode, izvjesno je da će njihova vladavina potrajati.

2. Google

Google se kao i prošle godine našao iza Applea. Oni nisu izmislili pretraživačko oglašavanje, ali su ga pokrenuli i vladaju tim segmentom tržišta. Njihov haotični (ali veoma uspješni) proces rada, u kojem inženjeri 20% svog vremena rade na projektima koje sami izaberu, ugurao je Google u sve - od radio oglasa do online softvera.

3. Toyota Motor

[SLIKA]4[/SLIKA] Sa prošlogodišnjeg četvrtog, Toyota se popela na treće mjesto. Toyotina dominacija na polju hibridnih motora dovela je do proizvodnje kombinovanih automobila na gorivo i struju za njihov brand Lexus. Ovaj proizvođač automobila poznat je po svom inovativnom pristupu i kompanije širom svijeta ih kopiraju.

4. General Electric

General Electric je sa šestog mjesta stigao na četvrto, zahvaljujući ulaganju i fokusiranju na nova tržišta poput ekološki prihvatljive tehnologije.


5. Microsoft

Za neke, Microsoft više prati druge, nego što se bavi inovacijama. Ipak ovaj softverski gigant proizvodi sve - od programa za prepoznavanje rukopisa do programa za oštriju rezoluciju fontova. Iako to nisu šminkerske stvari, upravo takvi proizvodi omogućavaju vladavinu Windowsa i Officea. Tako su se zadržali na prošlogodišnjem petom mjestu.

6. Procter & Gamble

P&G se popeo za jedno mjesto. Proizvođač "potrošnog" materijala razvio je "Connect & Develop" pristup razvoju svojih proizvoda. Ova strategija fokusira se na pronalazak rješenja izvana i postala je utjecajna s obzirom na vrijeme u kojem živimo.

7. 3M

[SLIKA]2[/SLIKA]Svi znaju sada već legendarnu priču o Post-It blokićima. Ipak, oni su samo jedan od 55 hiljada proizvoda - kreacija kompanije 3M. Prave sve, od plombi, preko crijepa do pročišćivača zraka. Slijedeće na listi su im dijagnostički testovi za infektivne bolesti.

8. Walt Disney Co.

Walt Disney je napravio najveći skok. To mogu zahvaliti smanjenju birokratije i revolucionarnim potezima poput postavljanja Disney filmova i ABC serija na iTunes, kao i kupovini Pixara.

9. IBM

IBM je skočio za jedno mjesto. Ova "zvijer" IT proizvoda i usluga svake godine održava simpozij na kojem učesnici nisu nužno zaposlenici IBM-a. Razgovaraju o tehničkim i poslovnim predviđanjima za budućnost. Posljednji "innovation jam” okupio je 150 hiljada kupaca, zaposlenika i njihovih porodica na online brainstorming sesiju kako bi došli do novih ideja.

10. Sony

Iako se činilo da Sonyju ne cvjetaju ruže, ova kompanija popela se za tri mjesta od prošle godine. Tradicionalno hardverska kompanija, okrenula se softveru napravivši na PS3 konzoli virtualni 3D svijet koji simulira stvarni. Njihov uspjeh ogleda se alijansama sa proizvođačima mobilnih telefona i ravnih HD televizora.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: