Svijet
0

Internet ispred štampanih medija u Evropi

Sarajevo-x.com
Prema najnovijim istraživanjima, za Evropljane je internet po prvi put preskočio novine i časopise u istraživanju o pristupu informacijama.

Ipak je televizija ostala dominantan mediji za većinu Evropljana, koji provode tri puta više vremena gledajući TV nego na internetu, rezultat je to istraživanja kompanije JupiterResearch.

U prosjeku, Evropljani provedu četiri sata sedmično na internetu, dok novine i časopise u prosjeku čitaju tri sata sedmično. U 2003. godini Evropljani su provodili samo dva sata sedmično na internetu.

"Činjenica da je korištenost interneta prešla čitanost štampanih medija dodatno doprinosi jačanju interneta u evropskom medijskom svijetu." - izjavio je potpredsjednik JupiterResearcha, Mark Mulligan. "Ova promjena će znatno utjecati na nove strategije medijskih kuća, kao i na velike kompanije koje će morati svoje budžete za marketing alocirati na internet medije."

Glavni faktori koji su uzrokovali porast korištenosti interneta su godine korisnika i širokopojasni internet pristup, stoji u izvještaju.

Na primjer, Francuska ima najveći broj korisnika širokopojasnog interneta u Evropi, kao i najviše provedenih sati na internetu, dok je Njemačka najniža u ove obje kategorije. Trenutno u Njemačkoj gledanost televizije je naveća u Evropi čiji stanovnici 14 sati sedmično provedu ispred malih ekrana.