Na američkoj televiziji CNN Srbija je započela s reklamnom kampanjom namijenjenom promociji turizma te zemlje, javljaju beogradski mediji.
Kampanja nosi naziv "Moments to Remember", a realizirat će se kroz 507 spotova u trajanju od 40 sekundi, za što je Vlada Srbije izdvojila pola miliona eura.
U Turističkoj organizaciji Srbije naglašavaju kako je važnost sklopljenog ugovora vrlo velika, jer se procjenjuje da će spotove vidjeti oko 127 miliona ljudi.
Spot koji će promovirati Srbiju na CNN-u možete pogledati ispod.
Možda vas zanima
Uskoro stiže brojčanik
WhatsApp će omogućiti pozivanje korisnika bez pohrane njihovih telefonskih brojeva
Sjajne reakcije publike
Helem Nejse predstavio četvrti album: 15 novih pjesama s cijelim spektrom muzičkih žanrova
Dizajnerica i ugostitelj
Utjecaj duhanskog dima na odjeću i čulo okusa: Šta su otkrili Stankica Stojanović i Eldar Resić
Vezani članci
Pregovori s Kurtijem
Brnabić: Nisam optimistična, ali voljela bih da dođe do dogovora u Briselu
Rezultati pokazali