{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


I Sky News odbija prikazati apel za Gazu

S
26.1.2009. u 15:29
0
3
I Sky News odbija prikazati apel za Gazu
0
I Sky News odbija prikazati apel za Gazu
Nakon što je medijski gigant BBC odbio da emituje humanitarni apel za pomoć stanovništvu Gaze, ovoj odluci pridružio se još jedan britanski medij Sky News.
Obrazlažući ovu odluku iz Sky Newsa su poručili isto što iz BBC-a - da to čine u interesu nepristrasnosti.

"Apsolutna nepristrasnost naših informacija je fundamentalna za Sky News i njegove novinare", rekao je John Ryley, urednik ovog medija. "Zato smo, nakon veoma pažljivog razmatranja, zaključili da prikazivanje apela za Gazu u ovom periodu nije odgovarajuće našoj ulozi u održavanju ravnoteže i objektivnog izvještavanja o situaciji našoj publici u Velikoj Britaniji i širom svijeta."

Za razliku od drugih britanskih TV kuća, Sky News ima mnogo gledalaca širom Bliskog istoka.

BBC je nakon obznanjivanja svoje odluke primio oko 10.000 žalbi, a brojne eminentne ličnosti i listovi kritikovali su ovaj potez kojim se, kako su neki ocijenili, pokušava "ne uraditi ništa."

Organizacija DEC, koja stoji iza spornog apela, okupila je brojna humanitarna udruženja, uključujući i britanski Crveni krst, Save the Children i Oxfam.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: