Rasprodaja po cijenama nižim i do 50 posto natjerala je Britance da spavaju ispred prodavnica. Tako na primjer, ispred butika Next u Cardiffu u jutarnjim satima se pojavilo više od 2.000 osoba koji su satima stajali u redu.
U robnoj kući Harrods rasprodaju su počeli besplatnom toplom čokoladom, dimljenim lososom te dekama za sve kupce koji su čekali ispred. Čak su angažovali muzičare kao i mađioničara Dynama koji su zabavljali njihove kupce.
U toku ova dva dana, piše Daily Mail, bit će potrošeno preko 45 miliona sati na kupovinu. James Murray, menadžer u kompaniji koja prati dešavanja na online prodaji, kaže da je decembar ove godine u potpunosti nadmašio isti period prošle godine.
U Bluewateru u Kentu predviđaju da će do Nove godine imati preko 800.000 kupaca u svojoj prodavnici.
"Ovo je definitivno najluđi dan u posljednjih šest godina", kaže Robert Goodman, generalni menadžer Bluewatera.