Agencija za aviosigurnost
0

Glavni krivac za probleme s Airbusima je Rolls Royce motor

FENA
Foto: AP
Foto: AP
Evropska agencija za aviosigurnost izvijestila je kako je najvjerojatniji uzrok kvara na motoru Qantasova aviona A380, koji je prošle sedmice prisilno sletio u Singapuru, vatra koja je izbila zbog curenja ulja.

Izdana je odredba o obaveznoj provedbi niza provjera i inspekcija na svim sličnim avionima koji koriste Rolls Royceove motore tipa Trent 900.

Australska aviokompanija Qantas je saopćila da očekuje kako će njena flota Airbusa A380 ostati prizemljena još najmanje 48 sati kako bi se nastavila istraga o prošlosedmičnom kvaru na motoru, koji je rezultirao dramatičnim vanrednim slijetanjem aviona u Singapuru.

Singapore Airlines, koji također posjeduje avione A380 s Rolls Royceovim motorima tipa Trent 900, izvijestio je kako će na nekim letovima možda biti potrebno zamijeniti neke avione A380 manjima kako bi se ispunilo upustvo o provjerama i inspekcijama motora.

Iz firme Rolls Royce su istaknuli da je riječ o prvom takvom kvaru na nekom od njenih motora za civilnu upotrebu od 1994.

"Radimo u uskoj saradnji s Airbusom, našim klijentima i vlastima, i kao i uvijek sigurnost ostaje naš najveći prioritet", kaže se u izjavi.

Dionice Rolls Roycea na londonskoj berzi od prošle sedmice su pale za oko 10 posto.