{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Direktor BBC-a napao medijsku imperiju Ruperta Murdocha

F
29.8.2010. u 11:56
0
1
Direktor BBC-a napao medijsku imperiju Ruperta Murdocha
0
Direktor BBC-a napao medijsku imperiju Ruperta Murdocha
Foto: Press Assoc.
Na naslovnicama mnogih vodećih britanskih listova ovog vikenda se još jednom povela rasprava o budućnosti BBC-a između pristalica i protivnika TV pretplate, a povod za novu raspravu bilo je predavanje koje je na TV sajmu u Škotskoj održao glavni direktor BBC-a Mark Thompson.
Thompson je kako piše The Guardian, oštro napao medijsku imperiju Ruperta Murdocha. On je, kako prenosi list, rekao da je Murdochov BSkyB, u čijem je sastavu satelitske TV mreža Sky, previše moćan i kako postoji opasnost da će zasjeniti ostale otočne televizije, uključujući i BBC.

Direktor BBC-a je rekao da obitelj Murdoch u Britaniji uživa medijsku moć bez presedana, ne samo kao vlasnik utjecajne TV mreže već zahvaljujući i listovima poput The Timesa i najtiražnijeg britanskog tabloida The Suna.

Guardian podsjeća da je na istom tom sajmu, godinu dana ranije, sin Ruperta Murdocha, Jemes, napao BBC, optužujući ga za "proždrljivost i ambicije od kojih se čovjek ježi". Thompson je, nastavlja Guardian, sada uzvratio da BBC nikada nije bio popularniji i da ga TV pretplatnici izuzetno cijene.

Zanimljivo je da Times, koji je u Murdochovom vlasništvu, uopće nije prenio dio Thomsonova govora o BSkyB-u i drugim odjelima Murdochove medijske korporacije News Corp.

Times umjesto toga prenosi samo dijelove predavanja koji se odnose na obećanje direktora BBC-a da će, u sklopu mjera sveopće štednje u zemlji, provesti brze i duboke rezove i da će BBC morati napustiti i neki od vodećih ljudi.

Konzervativni Daily Telegraph zato u uredničkom komentaru optužuje BBC da "ne shvaća poruku". List ocjenjuje da su Thompsonove pohvale na račun BBC-a bile u "sjevernokorejskim" stilu.

Ne tvrdimo da veliki dio programa BBC-a nije dobar, piše autor komentara u Daily Telegraphu, ali nije ni blizu toliko dobar kako se to tvrdi u "Thompsonovom komičnom govoru".

Također ne poričemo da će TV pretplata ostati na snazi još neko vrijeme, ali jednog dana bit će izbrisana u eksploziji mnoštva izbora na digitalnom tržištu, zaključuje se u komentaru Daily Telegrapha.

Dnevnik The Independent, također u uredničkom komentaru, upozorava međutim kako je važno imati na umu da najagresivniji protivnici BBC-a, poput Ruperta Murdocha, nisu samo obični promatrači zabrinuti za društveno dobro, već da imaju "itekako velike i vrlo jasne komercijalne interese".

Obitelj Murdoch odavno sanja o tome da BBC svede na skromnog proizvođača vijesti, dokumentarnih i umjetničkih programa, a da veoma unosne sektore sporta i popularnih zabavnih programa prepusti njima, piše Independent.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: