Crna kutija je "bila u kvaru od 9. januara, ili četiri dana prije nesreće". Stručnjaci koji rade na rekonstrukciji događaja u noći s 13. na 14. januara nisu mogli zaključiti što se sve događalo na brodu od trenutka udara o stijenu 13. januara nešto prije 22 sata po lokalnom vremenu i završetka evakuacije broda 14. januara rano ujutro.
Njihova analiza prestaje u 23.36 sati 13. januara, u trenutku kada su zadnji podaci registrirani na brodskom kompjuteru koji je, za razliku od crne kutije, lako "dostupan" uređaj te treba provjeriti nisu li podaci na neki način "krivotvoreni", dodaje list.
List napominje da pomorski propisi zabranjuju plovidbu brodovima kod kojih svi uređaji ne rade. List navodi da je vlasnik broda Coste Concordije planirao popraviti kutiju upravo 14. januara po dolasku u Savonu.
Corriere piše da je na brodu bilo i drugih problema, odnosno da neka vrata od nepropusnih pregrada nisu bila zatvorena te da brod nije imao "ovjerene pomorske karte".
Na Costi Concordiji bilo je 4.229 osoba, među kojima 3.200 turista iz 60 zemalja i hiljadu članova posade, kada je udario o hrid blizu otoka Giglia, u toskanskom arhipelagu, pri čemu su poginule 32 osobe.