Svijet
0

Clintonova se koristi politikom zastrašivanja

Sarajevo-x.com
Foto: Reuters
Foto: Reuters
Američki predsjednički kandidati Hillary Clinton i Barrack Obama proveli su posljednji dan kampanje ususret demokratskoj predizbornoj utrci u Pennsylvaniji. Posljednja kampanja je izazvala prigovore zbog poruke Clintonove, za koju se tvrdi da sadrži element politike zastrašivanja.

Ova država predstavlja krucijalni test u zahuktaloj borbi za demokratsku nominaciju.

Četiri miliona demokrata je registrovano u Pennsylvaniji, posljednjoj od velikih država, u kojoj se održava preizborna utrka.

Iako Clintonova gubi od Obame zbog broja delegatskih glasova, pobijedila je u svim većim državama, izvještava BBC.

U satima prije samog glasanja, stručnjaci su optužili Clintonovu da se koristi politikom zastrašivanja.

U posljednjoj reklami njene kampanje stoje prizori svjetskih historijskih događaja kao što su napad na Pearl Harbour, pad Berlinskog zida, zatim se pojavljuju isječci sa Osamom bin Ladenom i sa žrtvama uragana Katrina.

Reklama je uključila i rečenicu: “Morate biti spremni za bilo šta”.

Glavni strateg Clintonove je izjavio da se radi o pozitivnoj reklami.

S druge strane, Bill Burton iz Obaminog tima je izjavio: “Mi već imamo predsjednika koji se igra politikom zastrašivanja i ne treba nam još jedan takav”.

Senator Barrack Obama je u za aprilsku kampanju u Pennsylvaniji potrošio oko 42 miliona američkih dolara, dok je Clintonova izdvojila oko 9 miliona dolara, navodi BBC.