Ova država predstavlja krucijalni test u zahuktaloj borbi za demokratsku nominaciju.
Četiri miliona demokrata je registrovano u Pennsylvaniji, posljednjoj od velikih država, u kojoj se održava preizborna utrka.
Iako Clintonova gubi od Obame zbog broja delegatskih glasova, pobijedila je u svim većim državama, izvještava BBC.
U satima prije samog glasanja, stručnjaci su optužili Clintonovu da se koristi politikom zastrašivanja.
U posljednjoj reklami njene kampanje stoje prizori svjetskih historijskih događaja kao što su napad na Pearl Harbour, pad Berlinskog zida, zatim se pojavljuju isječci sa Osamom bin Ladenom i sa žrtvama uragana Katrina.
Reklama je uključila i rečenicu: “Morate biti spremni za bilo šta”.
Glavni strateg Clintonove je izjavio da se radi o pozitivnoj reklami.
S druge strane, Bill Burton iz Obaminog tima je izjavio: “Mi već imamo predsjednika koji se igra politikom zastrašivanja i ne treba nam još jedan takav”.
Senator Barrack Obama je u za aprilsku kampanju u Pennsylvaniji potrošio oko 42 miliona američkih dolara, dok je Clintonova izdvojila oko 9 miliona dolara, navodi BBC.