Svijet
7

Američki State Department potrošio 640.000 dolara na lajkove

Klix.ba
Zvanična stranica State Departmenta na Facebooku
Zvanična stranica State Departmenta na Facebooku
Vlada Sjedinjenih Američkih Država je u protekle dvije godine potrošila više od 640.000 dolara na reklamiranje na Facebooku i povećavanje broja članova zvaničnih stranica na ovoj društevnoj mreži.

U izvještaju biroa za reviziju, glavni inspektor navodi da se ulaganjem navedene sume novca povećao broj članova na Facebook stranicama sa nekoliko stotina na dva miliona. Međutim, nije izostala kritika uposlenika State Departmenta.

"To je bilo bacanje novca i kupovina fanova koji su jednom lajkali stranicu iako nemaju stvarnog interesa za dešavanja u Sate Departmentu", navode u izvještaju riječi uposlenika.

Koliko je ovo bio dobar ili loš marketinški potez, govori i činjenica da tek dva posto članova od 2,2 miliona članova na nekoliko državnih Facebook stranica učestvuje u diskusijama i komentariše određene događaje i objavljene vijesti.

Interakcija sa fanovima najviše se odnosi na lajkove, dok većina statusa i fotografija ima manje od 100 komentara, što je veoma malo.